رئیس پلیس راهور کرمانشاه:
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: بیشترین علل تصادفات در نیمه نخست سال جاری به ترتیب عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ 07 October 2023

«عدم توجه به جلو» بیشترین عامل تصادف نیمه نخست امسال در کرمانشاه/تصادفات فوتی درون شهری در کرمانشاه ۱۸ درصد کاهش یافتبه گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، محمد حیدری اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد تصادفات فوتی درون شهری به میزان ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: برخورد با تخلفات حادثه ساز و رانندگان هنجار شکن، همکاری و اقدامات شهرداری‌ها در خصوص رفع نقاط حادثه ساز و همکاری خوب شهروندان از عوامل تأثیرگذار در در کاهش میزان تصادفات است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به شعار هفته انتظامی «شهروند قانون‌مدار ،پلیس خدمتگزار» از شهروندان درخواست کرد رعایت قوانین و مقررات راهور را در خانواده نهادینه کرده و سرلوحه رفتارهای اجتماعی و شخصی خود قرار دهند.

وی گفت: بیشترین علل تصادفات در نیمه نخست سال جاری به ترتیب عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم بوده است.

وی در پایان با توجه اینکه نیمی از تصادفات درون شهری سال جاری در ساعات شب اتفاق افتاده ،تأمین روشنایی معابر توسط دستگاه‌های مربوطه و عبور عرضی عابرین با لباس روشن و از محل‌های قابل دید را مهم و تاثیرگذار عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار