سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: پروژه بیواتانول کرمانشاه به ارزش ٣۵ هزار میلیارد ریال در بورس تأمین مالی شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ 26 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه عبدلوحید محمدی، عصر امروز (سه‌شنبه چهار مهر ماه) در مراسم معارفه عرضه عمومی سهام شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس به عنوان نخستین شرکت سهامی عام در بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای اظهار کرد: شرکت طرح و پروژه بیواتانول به عنوان اولین طرح و پروژه در کشور به صورت مستقیم در بورس تأمین مالی شد که ارزش این شرکت ۳۵ هزار میلیارد ریال است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد:  استان کرمانشاه پیش قدم شده و در کشور به عنوان اولین طرح و پروژه تأمین مالی بیواتانول از طریق بورس تهران است.

وی گفت: در حوزه اولین شرکت خصوصی استان کرمانشاه همین ماه بورس آن در تالار عرضه می‌شود و به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی در استان کرمانشاه بورسیه خواهد شد.

محمدی اذعان کرد: این پروژه گامی در راستای مردمی سازی است و اقتصاد بهترین و ساده‌ترین راه برای مردمی سازی بورس است.

وی عنوان کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ سال گذشته به مبلغ چهار هزار میلیارد ریال برای تمامی بخش‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری و در تمامی حوزه‌ها در اختیار استان قرار گرفته است، با این حال در بحث طرح مالی بیواتانول ۱۰ هزار میلیارد ریال بدون احتیاج به طی مراحل روند بانکی و ضمانت تحویل واحد مالی خواهد شد.

وی گفت: رقم تأمین مالی که در حال انجام است به بودجه پیوست و کل تسهیلات استان کرمانشاه چهار هزار میلیارد ریال است اما در یک طرح پروژه مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال تحویل داده شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار