سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم گفت: شهرداری قم در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰ عنوان برنامه اجرا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 25 September 2023

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهرداری قم براساس قرار هرساله امسال نیز حضور فعالی در نمایشگاه دفاع مقدس خواهد داشت. وی فعالیت شهرداری قم در دو حوزه زیرساختی نمایشگاه و فضاسازی این ایام و اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه را مورد توجه قرار داد و افزود: در حوزه زیرساختی دو معاونت فنی عمرانی شهرداری قم و خدمات شهری درگیر بوده و در حوزه فضاسازی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم نقش ایفا می‌کند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اهمیت توجه به نیازهای زیرساختی نمایشگاه گفت: در بحث فضاسازی داخل مجموعه نمایشگاه یاد یاران سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم حضور فعالی دارد. وی با بیان اقداماتی مانند تأمین نمایشگر نمایشگاه یاد یاران و تهیه اقلام فرهنگی اضافه کرد: اجرای رویدادهای فرهنگی در هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این حوزه است.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به رویداد فصل شیدایی در سال گذشته اظهار کرد: اجرای نمایش فصل شیدایی یکی از رویدادهای ویژه سال گذشته بود که شهرداری پای‌کار آمد و با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد.

وی گفت: برای امسال هم برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده است و شهرداری هم در بخش‌های مختلف زیرساختی و هم در تأمین خدمات حمل و نقل عمومی، فضاسازی شهری و اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته دفاع مقدس و نمایشگاه یاد یاران مشارکت دارد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: امسال با همکاری باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ظرفیت حمل و نقل عمومی در میدان مفید فعال است تا رفت و آمد به مجموعه نمایشگاه تسهیل شود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار