استاندار یزد در نشست مشترک با رئیس و جمعی از پرسنل اورژانس استان مطرح کرد؛
استاندار یزد با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های اورژانس استان، گفت: پیگیری‌های لازم جهت تامین تجهیزات و خودروهای موردنیاز اورژانس با بهره‌گیری از ظرفیت صنایع، در دستور کار استان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷ 18 September 2023

همزمان با روز بیست و ششم شهریورماه؛ «روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس» نشست مشترک استاندار یزد با رئیس و جمعی از پرسنل اورژانس استان برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، با بیان اینکه زبان در قدردانی از نیروهای اورژانس قاصر است گفت: نیروهای اورژانس همواره با از خود گذشتگی و ایثار در حفظ و نجات جان هموطنان نقش آفرین کرده اند که این امر بسیار ارزشمند و غیر قابل جبران در این دنیاست.
 
وی در ادامه نیروی انسانی را اصلی ترین سرمایه مجموعه اورژانس دانست و اضافه کرد: به منظور آگاهی بیش از پیش اقشار مختلف جامعه، باید دشواری ها و اهمیت فعالیت های اورژانس تبیین و این قشر زحمتکش تکریم شوند.
 
فاطمی همچنین به ضرورت آموزش کمک‌های اولیه به تمامی قشرهای جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: با مردمی سازی اورژانس، افراد قبل از حضور نیروهای امدادی و با راهنمایی های مأموران دیسپاچینگ می توانند به یاری حادثه دیدگان بشتابند.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با استقبال از پیشنهاد توسعه زیرساخت های اورژانس استان با بهره گیری از ظرفیت صنایع، گفت: در این راستا تجهیزات و تعداد خودروهای موردنیاز اورژانس احصاء شود تا پیگیری های لازم جهت تامین آن ها صورت گیرد.
 
استاندار یزد در ادامه به حادثه آتش سوزی اخیر شهرک صنعتی یزد اشاره و تصریح کرد: یکی از اقدامات لازم تعیین صنایع شیمیایی با مواد خطر آفرین و تکلیف آن ها به رعایت پروتکل های لازم جهت جلوگیری از حوادث احتمالی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار