رئیس آموزش و پرورش استثنایی کرمانشاه:
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نوآموزان کرمانشاهی تا پایان شهریور ماه برای نوبت گیری و مراجعه به پایگاه‌های سنجش مهلت دارند.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 13 September 2023

علی محمد بیگی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: خانواده‌های کرمانشاهی تا پایان شهریور ماه فرصت دارند پس از نوبت گیری در سایت my.medu.ir برای انجام کار سنجش سلامت به پايگاه‌هاي سنجش استان کرمانشاه مراجعه کنند.

وی افزود: ٣۴ هزار و ۵٠٠ نوآموز در استان کرمانشاه واجد شرایط شرکت در طرح سنجش سلامت هستند و تا کنون حدود ٣۴ هزار نوآموز در استان کرمانشاه سنجش شدند و حدود ۵٠٠ نوآموز هم در سنجش سلامت شرکت نکردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان کرد: در پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان از حیث سلامت، بینایی، شنوایی و گوش ارزیابی می‌شوند و در مواردی که مشکلی وجود داشته باشد برای ارزیابی بیشتر به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند.

وی اذعان کرد: ١٢ درصد نوآموزان پس از ارزیابی در پایگاه‌های سنجش سلامت دوباره مورد ارزیابی قرار می گیرند و آن‌ها که مشکلات بینایی، شنوایی و جسمی، حرکتی داشته باشند پس از دریافت توصیه‌های لازم برای استفاده از تجهیزات درمانی برای تحصیل به مدارس عادی معرفی می‌شوند.

بیگی خاطر نشان کرد: ٣١ پایگاه سنجش سلامت شامل ٣٠ پایگاه عادی و یک پایگاه تخصصی امسال عهده دار کار سنجش نو آموزان کلاس اولی‌ است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار