مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز ساخت مجتمع بزرگ و فراگیر قرآنی استان در شهرکرد، گفت: برای اجرای مرحله نخست عملیات احداث این مجتمع ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ 09 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، پیام احمدی امروز با اشاره به احداث مجتمع بزرگ و فراگیر قرآنی در استان، گفت: ساخت مجتمع بزرگ و فراگیر قرآنی استان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۴۸۵ مترمربع در شهرکرد آغاز شده و مراحل گودبرداری و زیرسازی آن در حال انجام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری در سال گذشته ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این مجتمع فرهنگی در نظر گرفته شد، افزود: این ساختمان در ۹ طبقه احداث می‌شود و بنا بر نیاز‌های تعریف شده، بخش‌های موزه‌ای، کتابخانه تخصصی و تالار‌های اجرایی در آن دیده می‌شود.

احمدی در پایان با اشاره به لزوم توسعه و تقویت زیرساخت‌های قرآنی در استان و افزایش همکاری همه‌جانبه برای این اقدام فرهنگی، خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌های خوبی در حوزه فعالیت‌های قرآنی برخوردار است و ساخت مجتمع قرآنی در شهرکرد می‌تواند فضای مناسبی را برای گسترش این‌گونه فعالیت‌ها و تمرکز برنامه‌های تخصصی و پژوهشی حوزه قرآن و عترت فراهم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار