به منظور حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و استمرار تولید، در هفته جاری تعداد هفت مورد تغییر کاربری غیر مجاز در این شهرستان شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ 07 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از مهر، حمید حسین‌پور صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و استمرار تولید، در هفته جاری تعداد هفت مورد تغییر کاربری غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی بخش مرکزی و صمصامی شناسایی و برای مالکین آنان اخطار کتبی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری و تخریب اراضی برخورد می‌شود تصریح کرد: هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی خلاف قانون است و تخریب می‌شود.

حسین‌پور ادامه داد: با مراقبت مستمر و حضور فعال در عرصه‌های کشاورزی با هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی برخورد می‌شود.

وی اذعان داشت: سامانه تلفنی ۱۳۱ با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع‌رسانی و پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی آماده دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات مردمی در این خصوص است.

حسین پور خاطر نشان کرد: با حضور به موقع کارشناسان در بخش مرکزی یک مورد تغییر کاربری غیر مجاز به صورت خوداجرایی توسط مالک تخریب گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار