رییس اتاق بازرگانی زنجان رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه نگاه ما در صنعت چه از لحاظ مدیریت و چه به لحاظ تکنولوژی و تجهیزات، نگاهی سنتی بوده است، گفت: باید دید که برگزاری همایش تعامل صنعت و دانشگاه، چه مشکلی را می‌تواند از پیش رو بردارد.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ 02 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، جلسه هم‌اندیشی برگزاری همایش تعامل صنعت و دانشگاه در زنجان به همت اتاق زنجان برگزار شد.

صمد یوسفی اصل، رئیس اتاق بازرگانی زنجان در این جلسه با بیان اینکه نگاه ما در صنعت چه از لحاظ مدیریت و چه به لحاظ تکنولوژی و تجهیزات، نگاهی سنتی بوده است، اظهار کرد: باید دید که برگزاری همایش تعامل صنعت و دانشگاه، چه مشکلی را می‌تواند از پیش رو بردارد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه کمبود نیروی کار با کیفیت یکی از مواردی است که صنعت و تولید ما را با چالش‌‎هایی روبه‌رو خواهد کرد، گفت: این مهم چه در کشور و چه در استان زنجان در آینده مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: اقتصاد دیجیتال یکی از شعار‌های استان بوده و اتاق بازرگانی زنجان نیز ساختمانی در همین زمینه در دست احداث دارد که با توجه به این موارد، دانشگاه می‌تواند کمک کند تا صنایع ما از لحاظ تکنولوژی ارتقا پیدا کنند.

یوسفی اصل با بیان اینکه این مهم می‌تواند مشکل صنایع استان را حل کند، افزود: همایش تعامل صنعت و دانشگاه در استان زنجان را می‌توان با این رویکرد برگزار کرد.

در ادامه این جلسه حسین میرمحمد صادقی، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران نیز با بیان اینکه هفت دوره همایش تعامل ارتباط صنعت و دانشگاه در هفت استان کشور برگزار شده، افزود: هشتمین دوره همایش با پیشنهاد اتاق بازرگانی زنجان و با توجه به صنعتی بودن استان، در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه این همایش در استان‌های کشور با رویکرد‌های مختلفی برگزار شده است، تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان مربوطه، دانشگاه مادر مربوطه و موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران با همکاری استان‌ها در بخش‌های مختلف، این همایش را برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه می‌توان در استان زنجان با توجه به رویکرد‌های تخصصی صنعت، همایش تعامل صنعت و دانشگاه را برگزار کرد، خاطرنشان ساخت: در برخی از استان‌ها و رویداد‌های قبلی، تفاهم‌های خوبی حاصل شد که از آن جمله بورسیه دانشجویان، تفاهم همکاری بین دو حوزه صنعت و دانشگاه و مقالات تخصصی و حل بخشی از مشکلات صنعت و دانشگاه بوده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار