مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گلستان گفت: باید حساب پیشرفت و عدالت در استان‌ها مفتوح می‌شد که در گلستان هم ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵ 26 August 2023

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، روح الله صلبی، بعدازظهر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهارکرد: در بند یک تبصره ۱۶ مجموع جزء یک تخصیصی در گلستان از ۸۰۶ میلیارد تومان اعتبار، ۹۱۴ معرفی به بانک شده و ۹۱ درصد آن پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گلستان افزود: در جزء دوم از هزار و ۴۰۰ میلیاردی که به استان تخصیص یافته، هزار و ۴۱۷ میلیارد تومان به بانک معرفی شده است که از این میزان بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان معادل ۵۰ درصد پرداخت شده و گلستان رتبه برتر را در این حوزه به دست آورده است.

وی بیان کرد: در تسهیلات تبصره ۱۸ هم حداقل ۲۲ میلیارد ریال به هر استان اختصاص یافته که علاوه بر آن منابع دیگری براساس شاخص‌های محرومیت و جمعیت اختصاص می‌باید که ما انتظار داریم که به استان ویژه توجه شود.

صلبی اضافه کرد: در توزیع استانی بند الف تبصره ۱۸، از مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان نقدی و ۵۲۵ میلیارد تومان اسناد خزانه، مجموع ۵۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گلستان گفت: باید حساب پیشرفت و عدالت در استان‌ها مفتوح می‌شد که در گلستان هم ایجاد شده است.

وی در خصوص سهم دستگاه‌ها هم عنوان کرد: سهم جهاد کشاورزی ۱۵ درصد، صمت ۱۵ درصد، راه پنج درصد، میراث ۱۲ درصد، تعاون ۶ درصد و ۱۷ درصد معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور است.

صلبی ادامه داد: توزیع پرداخت بند ب تبصره ۱۸ هم از مبلغ ۱۴۶ میلیارد تومان، هشت درصد سهم بنیاد علوی، سه درصد بنیاد کرامت، امور عشایری سه درصد، بسیج سه درصد، حمایت از صنایع پنج درصد، اداره کل زندان‌ها سه درصد، بنیاد برکت ۱۱ درصد، کمیته امداد ۱۶ درصد بهزیستی ۱۹ درصد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار