فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه رفع موانع تکمیل سد سیکان دره شهر در اولویت مسئولان باشد، گفت: مردم و مسئولان با پیمانکار همکاری کنند.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ 22 August 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛سردار جمال شاکرمی در بازدید از سدسیکان در دره‌شهر اظهار کرد: این سد یکی از طرحهای مهم و پر منفعت برای دره شهر است که علاوه بر توسعه کشاورزی، صنعتی و اقتصادی میتواند به تامین آب شرب این شهرستان و شهرستانهای بدره و آبدانان نیز کمک کند.

وی افزود: متاسفانه این پروژه به دلایل مختلف سالها پیشرفت خوبی نداشته اما با تغییر پیمانکار و حضور قرارگاه خاتم الانبیاء که در استان طرحهای مهمی را به ثمر رسانده در صورت همکاری مسئولان استانی و شهرستانی می توان به تکمیل این پروژه نیز امیدوار بود.

سردار شاکرمی وجود معارض به دلیل عدم تعیین تکلیف روستای بالا دست این سد را از مشکلات مهم ان دانست و تصریح کرد: از یک سو باید با در نظر گرفتن مطالبه مردم این روستا این نیز رفع شود و از سوی دیگر نیز مردم برای ادامه روند پروژه با پیمانکار همکاری کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: امیدواریم با همکاری همه مسئولان متولی استانی و شهرستانی با پیمانکار شاهد به ثمر رسیدن این پروژه مهم در دره شهر باشیم.

سردار شاکرمی همچنین با حضور در گلزار شهدای دره شهر خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهم و مغفول مانده در شهرستانها روایتگری زندگی شهدا است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: مردم بخصوص قشر جوان ونوجوان باید با زندگی و منش شهدا شهرهای خود آشنا شوند.

وی در ادامه سفر خود در جلسه هم افزایی و تجلیل از حلقه های صالحین، گفت: حلقه های صالحین با محوریت ائمه جمعه فعالیت خود را انجام دهند.

شاکرمی یادآور شد: حضوررحانیون در حلقه های صالحین می تواند به رفع آسیب های اجتماعی خصوصا در روستاها تاثیر بسزایی داشته باشد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار