همزمان با روز عاشورای حسینی مردم و هیأت های عزاداری گچساران با حضور در گلزار مطهر شهدا، با زنجیرزنی و سینه‌زنی ارادت خود را به اباعبدالله الحسین علیه‌السلام ویاران باوفایشان نشان دادند.
کد خبر: ۱۱۱۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ 28 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مردم همیشه درصحنه و علاقه‌مند به اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در گچساران بار دیگر با برپایی عزاداری در روز عاشورا با آرمان‌های سید و سالار شهیدان بیعت کرده و تبعیت از سیره استکبارستیزی و ذلت ناپذیری آن امام همام را با عزاداری به منصه ظهور رساندند.

دسته‌ها و گروه‌های عزاداری گچساران در صف‌های منظم و فشرده به زنجیرزنی، سینه‌زنی و نوحه‌خوانی پرداختند و در عزا و ماتم سرور و سالار شهیدان ویاران باوفای ایشان اشک ماتم ریختند.

در این مراسم باشکوه هیأت های مذهبی و عزاداری با حرکت از هیأت خود و پیوستن به دیگر هیئات‌ در محل گلزار شهدای گچساران، شوری حسینی و تصویری ناب از عشق و ارادت به سرور شهیدان امام حسین علیه‌السلام را رقم زدند.

پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد، مسئولان و اقشار مختلف مردم امروز در روز عاشورا ارادت خود را به ائمه اطهار علیهم‌السلام و پیروی از سیره آن‌ها به نمایش گذاشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار