مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: نرم‌افزار نام‌گذاری معابر شهر اصفهان به‌زودی نهایی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ 26 July 2023

تکمیل نرم‌افزار نام‌گذاری معابر شهر اصفهان در آینده نزدیک

سیدعلی معرک‌نژاد با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان نام‌گذاری معابر و اماکن شهری است، گفت: به‌تازگی در دبیرخانه شورای نام‌گذاری معابر و اماکن شهری این امکان فراهم شده است که فرآیند نام‌گذاری به شکل الکترونیکی ایجاد شود تا سطح مشارکت مردم در نام‌گذاری‌ها افزایش یابد.

او با اعلام اینکه در چند ماه اخیر این پروژه به ثمر رسیده و مراحل نهایی نرم‌افزار نام‌گذاری معابر طی شده است، افزود: این امکان به نشانی اینترنتی name.isfahan.ir در دسترس عموم شهروندان قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند با مراجعه به آن برای معابری که بدون نام است یا نام تکراری دارد و تعداد آن‌ها در شهر نیز کم نیست، پیشنهادهایی را ارائه کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان اظهار کرد: در سطح خیابان‌هایی که به نام علما و فرهیختگان نامگذاری شده است، تابلوهایی شش ضلعی نصب شده که درباره آنها توضیح مختصری را به مخاطبان ارائه می‌کند، به عنوان مثال اگر خیابانی به نام «خرم» نامگذاری شده، مشخص شود که نام خرّم اصفهانی، شاعر پرآوازه اصفهانی است.

او خاطرنشان کرد: تلاش کردیم نام معابر و خیابان‌ها دقیق‌سازی شده و تعامل و ارتباط مردم با این نام‌ها افزایش پیدا کند، لذا از شهروندان می‌خواهیم که در این مسیر در کنار مدیریت شهری باشند و پیشنهادات خود را ارائه کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :