رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ایلام ؛
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ایلام بیان داشت : بچه های نسل جدید می توانند با عمل و رفتار معصومانه و فترت پاک خود یاریگر امام حسین (ع) و اشاعه دهنده اهداف قیام این امام بزرگ باشند.
کد خبر: ۱۱۱۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ 24 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق پیمایی  در اجتماع کودکان عاشورایی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت : یک انسان مسلمان با الگوگیری از زندگانی امام حسین (ع) باید عمل به این فرایض را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.

وی افزود : امام حسین (ع) به فرایضی چون نماز، تلاوت قرآن، مبارزه با ظلم، امر به معروف و نهی از منکر و تلاش برای اصلاح جامعه اهتمام عملی داشتند.

رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  نیز افزود :ماه پرفیض محرم بهترین فرصت و زمان برای تربیت نسل انسان‌های آزاده است تا با تاسی از امام حسین (ع) در برابر ظلم سر تعظیم و اطاعت فرود نیاورند و فروتنانه اما سربلند زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد : در قالب این گونه اجتماعات بچه ها با فرهنگ انسان ساز عاشورا، زندگانی شخصیت هایی چون امام حسین و ابالفضل(ع) و دیگر شهدای قیام کربلا آشنا و این شهدای والاگهر به‌ عنوان الگوهای برتر و کامل برای زندگی بهتر به کودکان معرفی می شوند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار