معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از ثبت نام بیش از ۱۱۰۰ حامی در پایگاههای کمیته امداد مستقر در همایش شیرخوارگان حسینی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶ 23 July 2023

به گزارش تابناک رضوی، مجید غلامی با بیان این مطلب افزود:همزمان با برپایی مراسم شیرخوارگان حسینی، ثبت‌نام از نیکوکاران در طرح اکرام ایتام کمیته امداد در پایگاه‌های سراسر استان انجام شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در مراسم شیرخوارگان حسینی که به رسم همه ساله در اولین جمعه ماه محرم برگزار می شود، 60 پایگاه اکرام و ایتام استان در محل برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی از جمله "حسینیه‌ها، هیئات مذهبی، امامزادگان و بقاع متبرکه" سطح استان مستقر شدند.

وی با بیان اینکه 1100 نیکوکار حمایت مالی بیش از 1500 فرزند یتیم و محسنین را عهده‌دار شدند، گفت: از 60 پایگاه در استان، تعداد 13 پایگاه در مشهد فعال بوده ‌و 150 هزار حامی در استان، از 44 هزار فرزند یتیم و محسنین‌ حمایت می‌کنند.

غلامی با تشریح شیوه‌های حمایت از فرزندان معنوی، گفت: متقاضیان برای شرکت در این طرح می‌توانند علاوه بر حضور در ادارات و مراکز نیکوکاری، با ارسال عدد یک به 3000333351 یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir نسبت به حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار