نماینده وزیر و مدیر ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان ایلام گفت: این وزارتخانه همگام با سایر ارگان ها حضور فعالی در ایام اربعین دارد و پنج سوله برای خدمات رسانی به زائران ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ 21 July 2023

احداث 5سوله به مساحت 1500متر توسط وزارت دفاع در مرز مهرانبه گزارش تابناک ایلام؛ مجید بسطامی روز جمعه اظهار داشت: احداث سوله های نظامی زودبرپا برای ایام اربعین حسینی ۱۴۰۲ در دستور کار وزارت دفاع قرار دارد و در این راستا طی یکماه گذشته ۵ سوله به وسعت یک هزار و ۵۰۰مترمربع در مهران ایجاد شده است.

وی افزود: همچنین با مشارکت آستان قدس رضوی یک سوله دیگر به منظور جانمایی آشپزخانه در مرز مهران ایجاد خواهد شد که روزانه ۵۰ هزار وعده غذایی پخت و بین زائران توزیع می شود.

مدیر ارشد وزارت دفاع در استان ایلام یادآور شد: ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی نیز توسط این وزارتخانه در مهران در حال ساخت است که ۲۰ چشمه شامل حمام و دستشویی و ۲۰ چشمه نیز مختص دستشویی است.

بسطامی تاکید کرد: ایجاد پد بالگرد نیز در این مجموعه پیش بینی شده است که بالگرد وزارت دفاع مواقع اضطراری برای ایام اربعین حسینی استقرار می یابد.

وی با اشاره به فعالیت موکب عاشوراییان وزارت دفاع در مهران همزمان با اربعین ۱۴۰۲ گفت: توزیع آب معدنی ، شربت ، جیره خشک غذایی و وعده صبحانه در این موکب انجام می شود.

مدیر ارشد وزارت دفاع در استان ایلام اظهار داشت: پارسال ۳۰ تن مواد غذایی و جیره خشک به همراه ۲ میلیون بطری آب معدنی در مهران توزیع و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس این وزارتخانه زائران را به شهرهای مقصد انتقال دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار