رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در روز جمعه ۳۰ تیر ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 21 July 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی احمدشاوردی از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه به منظور برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی خبر داد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان ضمن پوشش ترافیکی معابر منتهی به مراسم در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام و سایر محل‌های برگزاری در سطح شهرستان‌ها، در صورت لزوم اقدام به ایجاد محدودیت‌های مقطعی خواهد کرد.

وی افزود: از ساعات ابتدایی روز جمعه مورخه ۳۰ تیر تا پایان مراسم عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت ویژه محل‌های برگزاری مراسم را تحت پوشش ترافیکی قرار داده تا تردد و عبور و مرور شهروندان و مراجعان تسهیل گردد.

وی در پایان با اشاره به اینکه پلیس راهور همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و ارائه خدمات به عزاداران خواهد کرد، گفت: به رانندگان توصیه می‌شود در حوالی محل‌های برگزاری مراسم با توجه به تردد عابرین خصوصاً مادران به همراه فرزندان خردسال، با سرعت مطمئنه تردد کرده و همچنین از توقف در محل‌های اجرای برنامه خودداری کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار