با استقرار میز خدمت سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد در کمیته امداد استان با عنوان ستاد شماره ۲۷، بیش از ۴۳۰۰ مورد درخواست مددجویی و غیر مددجویی در میز خدمت این نهاد ثبت شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ 19 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مراسم پایان کار میز خدمت سفر ریاست جمهوری با عنوان ستاد شماره ۲۷ در این نهاد، گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر و مطلوب‌تر به جامعه هدف این نهاد و سایر اقشار نیازمند استان در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان، میز خدمت کمیته امداد تحت عنوان ستاد شماره ۲۷، در محل اداره کل این نهاد استقرار یافت.
مبشری با اشاره به اینکه میز خدمت کمیته امداد به مدت سه روز پاسخگوی مددجویان و سایر اقشار نیازمند بود، افزود: از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ تیر ماه از ساعت ۸صبح تا ۱۸ عصر، با حضور آقایان سوهانی مدیرنظارت و ارزیابی حوزه حمایت و سلامت مرکز و قاسمی مدیرحسابرسی کمیته امداد کشور، به عنوان دو نماینده تام الاختیار معرفی شده از کمیته امداد کشور در سفر ریاست جمهوری به استان، درخواست‌های مددجویان دریافت و مشکلات و نیازمندی‌های آنان بررسی شد.
وی تصریح کرد: در این سه روز، بیش از ۴۳۰۰ مراجعه کننده اعم از مددجو و غیرمددجو، به میز خدمت کمیته امداد مراجعه و درخواست‌های خود را تحویل دادند.
مبشری تأکید کرد: درخواست‌های مراجعه کنندگان پس از بررسی توسط کارشناسان این نهاد و نظریه نمایندگان تام الاختیار کمیته امداد کشور در سامانه سامد ثبت گردید.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار