رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد:
نشست روابط عمومی واحدهای استان یزد با حضور رئیس و مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، مسئولان روابط عمومی واحدهای میبد، بافق، اشکذر، مهریز و سما یزد در سالن سردار سلیمانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷ 12 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدرضا دهقانی اشکذری با بیان اینکه ما عضوی از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد هستیم، ادامه داد: ۱۶۵۰۰ دانشجو، ۴۲۰۰ دانش آموز، ۳۳۰ هیئت علمی، ۸۸۰کارمند و ۴۰۰معلم در این شبکه بزرگ استانی وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با اشاره به مزیت های دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: تنها دانشگاهی هستیم که با سه وزارتخانه آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری همکاری داریم و بستری فراهم شده است که از مهد کودک تا دکتری تخصصی در خود دانشگاه است که چنین خصوصیتی را در هیچ یک از موسسات آموزش عالی و سازمان‌ها نمی توان یافت.

دهقانی اشکذری اعلام کرد: سیاست دانشگاه آزاد تغییر از کمیت به سمت کیفیت است و این امربا آموزش مهارت، اشتغال و کارآفرینی برای دانشجویان تحقق یافته است و رشد 29 درصدی جذب دانشجو در سال گذشته نشان از استقبال عمومی جامعه به این امر مهم است.

وی تهدیدات موجود در فضای مجازی را یک فرصت دانست و با اشاره به سخنان سردار حاج قاسم سلیمانی که میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد، در خود فرصت‌ها نیست. اما شرط آن این است که نترسید و نترسیم و نترسانیم، گفت: خلاقیت تنها راه تولید محتوا است و روابط عمومی واحدها کار رسانه‌ای کم هزینه را بایستی دنبال کنند.

در ادامه مسئولان روابط عمومی گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در واحدها را ارائه و مشکلات خود را مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار