در نشست مشترک استاندار یزد با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد مطرح شد؛
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با اشاره به افتتاح رسمی ۱۱ پروژه تامین برق استان با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان، همزمان با هفته دولت، گفت: طی دو سال آینده قریب به ۳۷۴ مگاوات به ظرفیت تولید برق استان اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 11 July 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، نشست مشترک استاندار یزد با مدیرعامل و معاونین شرکت برق منطقه‌‌ای یزد برگزار و آخرین وضعیت اجرای پروژه های حوزه برق و مسائل این مجموعه بررسی شد.
 
ابوالفضل اسدی؛ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در این نشست، به عزم جدی استان جهت تامین برق مطمئن برای مشترکین گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۱ پروژه تامین برق استان با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان به صورت رسمی افتتاح می شود.
 
اسدی با اشاره به تلاش این مجموعه جهت تسریع در روند اجرای پروژه های حوزه برق استان و قرار گیری آن ها در مدار، اضافه کرد: خوشبختانه در هیچ نقطه ای از استان، افت ولتاژ در شبکه انتقال و فوق توزیع برق استان نداریم.
 
وی، «توسعه زیرساخت به ویژه ایجاد زیرساخت متوازان در شهرستان های کمتر برخوردار»، «افزایش تولید برق به ویژه از طریق نیروگاه های خورشیدی» و نیز «افزایش بهره وری در مشترکین صنعتی» را از جمله تاکیدات مدیریت ارشد استان در حوزه برق عنوان کرد.
 
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با بیان اینکه برق تولیدی در استان یزد، کاملا پاسخگوی نیاز مشترکین استان است، اظهارداشت: ظرف دو سال آینده قریب به ۳۷۴ مگاوات به ظرفیت تولید برق استان اضافه می شود.
 
اسدی خاطرنشان کرد: امید است در پرتو برنامه ریزی های انجام شده، یزد استان پیشرو در توسعه زیرساخت های شبکه های انتقال فوق توزیع، افزایش بهره وری مصرف برق و تولید برق خورشیدی باشد.
 
وی در پایان با اعلام زمان اوج مصرف برق استان یزد از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳، از شهروندان خواست مصرف برق را تا حد ممکن به ساعات کم بار شبکه منتقل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار