معاون اداره کل تبلیغات استان یزد:
معاون تبلیغات استان یزد گفت: امسال بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای تجهیز مدارس صدرای یزد هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸ 07 March 2015
هزینه ۱.۶ میلیارد ریال در تجهیز مدارس صدرا

به گزارش تابناک یزد، در ارتباط با نوع فعالیت مدارس صدرا در استان یزد و اهمیت گسترش این مدارس، عنوان کرد: مدارس صدرا با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند در ترویج فرهنگ دینی در جامعه نقش موثری ایفا کنند.

وی عنوان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه، نیازمند برنامه منظم و دقیق و همچنین بهره گیری از متخصصان این حوزه و عالمان علوم دینی است که در مدارس صدرا به این موضوع به خوبی توجه صورت گرفته است.

معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: در استان یزد 9 مدرصه صدرا در شهرستانهای مهریز، یزد، ابرکوه، بافق و خاتم فعالیت می کنند که 4 مدرسه اختصاص به دختران و 5 مدرسه اختصاص به پسران دارد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به فعالیت مدارس صدرا و تامین امکانات لازم برای توسعه فعالیت این مدارس، اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با توجه به اهمیت این مدارس، در حد امکان، نسبت به این موضوع تلاش می‌نماید.

معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات استان یزد هوشمندسازی مدارس و اختصاص امکانات آموزشی از جمله ویدئو پروژکتور، رایانه و تجهیزات کلاسی مانند میز و صندلی را از جمله موارد مورد نیاز مدارس صدرا دانست و گفت: در این راستا، بیش از یک میلیارد و 600 میلیون از ابتدای امسال تاکنون برای این مدارس هزینه شده است.

تفتی‌پور با اشاره به اینکه اعتبارات ذکر شده در 4 مدرسه صدرای استان یزد صرف شده، گفت: علاوه بر تامین و تجهیز امکانات آموزشی، این مبلغ اعتبار در زمینه امکانات اداری هم هزینه شده است.

به گزارش تسنیم، وی مشارکت خیران در کمک به مدارس صدرا در استان یزد را خوب توصیف کرد و گفت: امسال 400 میلیون ریال از مبالغ کمک شده به مدارس صدرا از طریق منابع خیری بوده که از این میزان، 200 میلیون ریال در شهرستان یزد تامین شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار