عضو شورای اسلامی شهر یزد و نماینده شورا در منطقه یک شهرداری از بهره‌برداری و بازپیرایی چند پروژه در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲ 06 July 2023

 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محسن ابوترابی اظهار کرد: ۵۰ پروژه عمرانی و شهری منطقه یک شهرداری در آستانه عید غدیر خم با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.
 
نماینده شورا در منطقه یک شهرداری با اشاره به اینکه این پروژه ها در حوزه آسفالت معابر و باز پیرایی پارک ها است گفت:  پارک دانش امام شهر با اعتبار ۶ میلیارد تومان باز پیرایی شد همچنین این پارک با الهام از باغات ایرانی طراحی شده و در اختیار اهالی محل قرار گرفته است.
 
به گفته وی: یکی از مشکلات عمده مردم منطقه یک مشکلات آسفالت منطقه بود در همین راستا بخش هایی از منطقه یک ازجمله امامشهر، صدر آباد، محمود آباد، امیر آباد، کسنویه و بلوار جمهوری آسفالت و قسمت های مورد نیاز، لکه گیری شد.
 
ابوترابی افزود: در این منطقه، بیش از ۱۰ معبر در حال پیاده رو سازی است روشنایی برخی بلوار ها از جمله بلوار آیت الله طباطبایی و بلوار امیر آباد نیز تکمیل شده است‌.
 
نماینده شورا در منطقه یک شهرداری در پایان گفت: شهرداری نیز در صدد هست تا مشکلات شهری منطقه را الویت بندی و در اسرع وقت برای رفع آن اقدام کند تا رضایتمندی شهروندان منطقه یک افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار