عضو شورای شهر یزد:
رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بازپیرایی بوستان‌ها، گفت: از جمله اقداماتی که باید در بوستان‌های سطح شهر انجام شود، تکمیل سیستم روشنایی است.
کد خبر: ۱۱۱۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹ 05 July 2023
سیستم روشنایی پارک‌ها و فضای سبز یزد نیازمند تکمیل و تغییر است

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، فاطمه زارع در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: بحث بوستان‌ها در شهر و بهبود فضای آن برای استفاده مردم از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: ضرورت دارد که اقدامات لازم برای بازپیرایی بوستان‌هایی که ظاهر و امکانات آن فرسوده و قدیمی شده است، انجام شود تا مردم بتوانند بهتر و راحت‌تر از آن استفاده کنند.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: پارک‌های سطح شهر به عنوان یک مکان مهم فرهنگی و تفریحی در شهرها و جوامع شناخته شده است و تمام شهرها و کشورها به این بوستان‌ها توجه خاصی دارند.

زارع یکی از اقدامات بسیار مهم در بازپیرایی پارک‌ها را بحث روشنایی دانست و تاکید کرد: روشنایی پارک برای آرامش و امنیت شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: نورپردازی مناسب به وسیله منابع نوری همچون لامپ ال‌ای‌دی و پروژکتور ال‌ای‌دی، متناسب با فضای سبز و پارک‌ها علاوه بر زیباسازی، روشنایی کامل محیط را تأمین می‌کند.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری تصریح کرد: بر این اساس، شنبه‌ها به عنوان شنبه‌های برخط بازدید میدانی از مناطق شهرداری انجام می‌شود و شهرداران مناطق، معاونت‌های خدمات شهری، رئیس سازمان سیما و منظر و مشاور ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری حضور دارند.

زارع گفت: بازدید میدانی از مناطق پنج‌گانه شهر یزد شنبه‌های هر هفته در دستور کار قرار گرفته است تا با استفاده از طرح‌های ارائه شده در کمیسیون خدمات شهری، برای مشکلات و نقایص شهر از جمله پارک‌ها و فضای سبز چاره‌ای اندیشیده شود.

وی افزود: در بازدیدها ضرورت تأمین روشنایی پارک‌ها و فضای سبز شهر یزد بیشتر مورد توجه بوده است و امیدواریم با تخصیص بودجه مناسب، این مشکلات رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار