سرپرست فرمانداری سیروان:
سرپرست فرمانداری سیروان گفت: پاسداری از دستاوردهای انقلاب، تبلیغ تفکرات بسیجی، بذل مساعی و تلاش در جهت حفظ مصالح نظام مقدس اسلامی یکی از مهمترین وظایف حراست دستگاههای اجرایی است.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 05 July 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد باقر شریفی در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان جدید و قدیم حراست فرمانداری این شهرستان افزود: لازمه بقا، دوام هر نهادی به شفافیت و عدم وجود فساد اداری در لایه های مختلف حکومت می باشد که در این مقوله حراست ها برای شناسایی، اتخاذ تدابیر لازم و برخورد با هر گونه تخلف اداری در هر سطحی نقشی ویژه و بی بدیل ایفا خواهند کرد.

وی به معرفی حراست جدید فرمانداری پرداخت و اظهار داشت: علی محمد جمهوری از نیروهای جوان، نخبه، پرتلاش و پاک دست می باشد که انتظار می رود در مسئولیت جدید با بهره گیری از خرد جمعی، تدوین برنامه، همچون گذشته موفق و سربلند باشد.

سرپرست فرمانداری سیروان با اشاره به اینکه آقای آبیاری علاوه بر مسئولیت سرپرست حراست، معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری نیز عهده دار می باشد، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای کاری و مراجعات مردمی به او در جهت کیفی سازی امور حراستی این اقدام صورت پذیرفته است.

همچنین مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری ایلام در این مراسم با اشاره به اینکه پیشگیری  در حوزه حراستی به عنوان اولین اقدام موثر مدنظر می باشد، گفت: حراست، نهادی تاثیرگذار است که در تحقق اهداف سازمانی می تواند نقش مهمی ایفا کند.

صیدعلی مامنه افزود: مهمترین بخش سازمان که وظیفه صیانت و پاسداری از سلامت هر سازمان را برعهده دارد، حراست است و همین موضوع بر جایگاه و اهمیت این نهاد می افزاید.

گفتنی است با حضور سرپرست فرمانداری سیروان،مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری ایلام؛ "علی محمد جمهوری" به عنوان سرپرست جدید حراست فرمانداری سیروان معارفه و از زحمات "دبیر آبیاری" قدردانی شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار