مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد ترویج فرهنگ علوی و جلب مشارک عمومی در مناسبت‌های ملی و مذهبی را رویکرد جدی این سازمان دانست و گفت: همزمان با فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر پویش «هرخانه یک پرچم» در شهر میراث جهانی یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ 24 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمدحسین ترکی، سخنگوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد اظهار کرد:‌ آموزش شهروندی و تلاش برای جلب مشارکت حداکثری اقشار جامعه یکی از موثرترین راهکاری توسعه فرهنگی جامعه است که و این مهم به صورت جدی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی اجرای پویش‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی را از جمله اقدامات برنامه‌ریزی در شهر میراث جهانی یزد دانست و افزود: بنا داریم به مناسبت اعیاد غدیر و قربان پویش «هرخانه یک پرچم» را با مشارکت تمام خانواده‌های یزدی برگزار کنیم.

ترکی با بیان این‌که پویش هرخانه یک پرچم با هدف ترویج فرهنگ علوی و نشاط عمومی در یزد اجرا می‌شود، گفت: متقاضیان نصب پرچم می‌توانند تا عید قربان عبارت «من مبشر غدیرم» را به شماره ۳۰۰۰۶۱۵۹ پیامک داده و فرم درخواستی را تکمیل کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد در خصوص فرآیند اجرای پویش«هرخانه یک پرچم» تصریح کرد:‌ بعد از ارسال پیامک به شماره اعلام شده توسط شهروندان فرم تکمیل اطلاعات که حاوی آدرس منزل، شماره تماس و اطلاعات فردی است از سوی سازمان ارسال می‌شود و بعد از تکمیل اطلاعات خانواده ها در لیست انتظار نصب پرچم بر سردرب خانه هایشان قرار می گیرند.

وی با بیان این‌که جانمایی، نصب و اهدا پرچم کاملا رایگان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ بنا داریم این پویش فرهنگی را در طول سال و مناسبت های مختلف نیز ادامه داده و فرهنگ نصب پرچم مناسبتی در سردرب خانه ها رواج دهیم.

سخنگوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد، گفت:‌ تاکنون بالغ بر هفت هزار خانواده یزدی در این طرح مشارکت کردند و با ارسال پیامک درخواست نصب پرچم در لیست اجرایی قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار