مدیر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه رازی از این دانشگاه به عنوان اولین دانشگاه کشور نام برد که به پنجره ملی خدمات هوشمند متصل شده است.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 17 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا عبدالحسین فتحی، بااشاره به تکلیف دستگاه های اجرایی برای اتصال به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت از سال گذشته، اظهار کرد: براساس قانون، دستگاه های اجرایی مکلف هستند که خدمات خود را از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند در اختیار مخاطبانشان قرار دهند.

وی با بیان اینکه دانشگاه رازی پیش از این الزام قانونی زیرساخت های ارائه خدمات الکترونیک را فراهم کرده بود، ادامه داد: از اواخر سال ۱۳۹۸ همزمان با شیوع بیماری کرونا، در دانشگاه رازی سامانه‌ای را به اسم میز خدمت برای ارائه خدمات الکترونیک به مخاطبان و به خصوص دانشجویان طراحی و اجرایی کردیم.

عضو هیات علمی گروه کامپیوتر دانشگاه رازی اضافه کرد: طی چندسال گذشته تلاش شد تا خدمات متعددی را به این میز خدمات اضافه کنیم، به گونه‌ای که در حال حاضر بالغ بر ۳۰ خدمت در دانشگاه رازی از همین طریق در اختیار دانشجویان،  کارکنان و اعضای هیات علمی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: باتوجه به این تجارب، دانشگاه رازی به عنوان اولین دانشگاه ایران، سامانه میز خدمت خود را به پنجره ملی خدمات هوشمند متصل کرد.

فتحی با بیان اینکه دانشگاه رازی در حال توسعه خدمات الکترونیک خود است، افزود: برنامه هایی را برای اضافه کردن خدمات جدید بر حسب نیاز واحدهای مختلف و نیز گسترش و توسعه آن در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی دانشگاه رازی گفت: مهمترین چالش ما در این حوزه، فرسودگی و قدیمی بودن تجهیزات است که امیدواریم  با همراهی مسئولین دانشگاه بخشی از آنها را نوسازی کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار