این نامزد انتخاباتی با اعلام اینکه تا پایان کارزار انتخاباتی خواهم ماند ،افزود: من توانمندی و شاخصه های یک نماینده مردمی را دارم و اگر قرار باشد کسی از صحنه انتخابات برود من نیستم افراد دیگری است.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۵ 15 June 2023

 

به گزارش تابناک از گچساران ،مدیر کل سابق بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با اصحابه رسانه در گچساران گفت:نقش رسانه ها در انتخابات مهم و اساسی است به طوری که می توانند نقاط قوت را تقویت و ضعف را معرفی کنند تا به نقطه مطلوب برسد.
شریفی هدف از برگزاری این جلسه را اعلام حضور خود در کارزار انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان گچساران و باشت عنوان کرد و افزود: گرایش سیاسی من فراجناحی بوده و از سال ۷۸تاکنون که یک کارمند بودم پیگیر مشکلات مردم هستم و از این کار خود لذت میبرم.
وی بیان داشت: اگر یک مسئول مانند من با نگاه فرا جناحی و با صداقت در خدمت به مردم در این استان پیدا کردید هر چه دوست داشتید علیه من در رسانه های خود بزنید.
شریفی با بیان اینکه نماینده باید از افراد شایسته در سمت مدیریت استفاده کند ،عنوان کرد:من به صورت میدانی و عملی تمام مسائل و مشکلات مردم را بررسی کردم و سه مقوله اشتغال،ازدواج و مسکن را از مهمترین مشکلات مردم و از الویت های کاری خود می دانم .
این نامزد انتخاباتی با اعلام اینکه تا پایان کارزار انتخاباتی خواهم ماند ،افزود: من توانمندی و شاخصه های یک نماینده مردمی را دارم و اگر قرار باشد کسی از صحنه انتخابات برود من نیستم افراد دیگری است.
شریفی خود را فردی عمل گرا دانست و اظهار داشت: من اهل شعار دادن نیستم بلکه عمل گرا هستم و برای من همه مردم شهروند درجه یک هستند .
وی اضافه کرد: با این که یک اصولگرا هستم ولی در خدمت به مردم نگاه من فراجناحی بوده و این را تاکنون در دوران خدمتم به مردم ثابت کردم.
شریفی گفت: قصد تخریب کسی را ندارم چرا که همه به نوبه خود کار کردند ولی هنوز خلا و مشکلاتی در شهرستان وجود دارد که احساس میکنم اگر در انتخابات پیروز بشوم بهتر از دیگران می توانم به مردم خدمت کنم.
وی خود را فردی توانمند و شجاع در میدان انتخابات دانست و بیان داشت: اگر فقط یک درصد به توانمندی خود شکی داشتم در انتخابات شرکت نمی کردم.
شریفی با بیان اینکه یک نماینده باید پیگیر مشکلات مردم باشد حتی اگر به نتیجه مطلوب نرسد ،افزود: ما باید صادقانه به مردم خدمت کنیم،من زمانی که بخشدار شهرستان لوداب بودم در زمان تودیع خود بالای ۵۰نفر برایم گریه می کردند در صورتی که هیچ بده و بستانی با آنها نداشتم ولی فقط خدمت صادقانه انجام داده بودم.
وی مهمترین نگاه خود را شایسته سالاری عنوان کرد و اظهار داشت:من هم آدم معتقد به نظام ،ولایت و اسلام هستم و هم منتقد به مدیران ناکارآمد هستم که متاسفانه در این شهرستان مدیران ناکارآمدی وجود دارند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
واقعا از اینکه یک فرد بسیار پیگیر ی است شک نکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار