مدیرعامل توزیع برق کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: برق مورد نیاز کارگاه‌های تولیدی بدون هیچ محدودیتی تامین می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ 13 June 2023

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: برق مورد نیاز کلیه واحد‌های صنعتی کوچک و واحد‌های صنفی-صنعتی به ویژه کارگاه‌های تولیدی بدون هیچ محدودیتی تامین خواهد شد.

وی افزود: برق مورد نیاز واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی و واحد‌های صنعتی خارج از شهرک‌های صنعتی با دیماند بیش از ۵۰۰ کیلو وات نیز از ۲۰ خرداد ماه تا ۱۷ شهریور ماه در شش و نیم روز هفته به طور کامل تامین خواهد شد و صرفا نصف روز در هفته و از ساعت یازده تا ۲۳ در برنامه‌های مدیریت مصرف مشارکت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته امکان جبران محدودیت این نصف روز تولید حداکثری برای این واحد‌ها در سایر ایام هفته (شش روز و نیم) با جابجایی ساعات کاری حتی به صورت شبانه روزی فراهم است.

وی گفت: برق مورد نیاز صنایع بزرگ مطابق برنامه مدیریت مصرف ابلاغی وزارت نیرو و وزارت صمت در دوره تعیین شده تامین می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: مشارکت این واحد‌ها از طریق جابجایی بخشی از بار مصرفی آن‌ها از ساعات اوج به ساعات غیر اوج و نیز مدیریت زمان و بهره برداری از تجهیزات وابسته به انرژی در برنامه‌های مدیریت مصرف بوده و در سایر زمان‌های دوره تابستان انرژی مورد نیاز این واحد‌ها به طور حداکثری تامین می‌شود.

وی عنوان کرد: انرژی مورد نیاز صنایع مهم مانند سیمان نیز متناسب با نیاز تولید آن‌ها در این دوره و در طول شبانه روز تامین می‌شود.

مرادی تاکید کرد: از صنعتگران تقاضامندیم همچون گذشته با مشارکت در مدیریت مصرف برق در ساعات اوج مصرف و جابجایی آن به ساعات کم باری و موکول کردن تعمیرات سالانه خود به این دوره، صنعت برق را در تامین برق پایدار مورد نیاز همه بخش‌ها یاری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار