برخی نقاط ایلام برای سالهاست که با مشکل بی آبی و قطع آب درگیر هستند اما افسوس از یک طرح جامع و حل کننده مشکل قطع آب در آن منطقه! بلوار نماز در محله چالیمار خاصه کوچه های نماز در سطح بالای آن در طول شبانه روز فقط دو تا سه ساعت آب دارند و آن هم بصورت مداوم زمانی آب وصل می شود که مردم در خانه نیستند!!
کد خبر: ۱۱۰۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ 12 June 2023

تابناک ایلام:: بدون شک شرکت های خدمت رسان به شهروندان باید برای رضایت عمومی مردم همیشه تلاش و کوشش شایسته ای از خود نشان دهند. اگر مشترک مداری و مشتری مداری در سرلوحه کار این شرکت های دولتی نباشد سبب نارضایتی شهروندان خواهد شد. حتی اگر علیرغم تلاش های انجام گرفته توسط این شرکت ها نتیجه مفیدی حاصل نشود؛ بی گمان هدر دادن منابع مالی نیز به این ناکارآمدی اضافه می گردد.

شرکت آب و فاضلاب شهرستان ایلام یکی از این ادارات خدمت رسان است که صدای مردم را درآورده است. از قطعی آب وقت و بی وقت! افت فشار و کاهش آن، کیفیت آب آشامیدنی که بگذریم؛ عدم توجه کارکنان این شرکت به شکایات و انتقادات مردمی موجی از تنفر و خشم را سبب شده است.

برخی نقاط ایلام برای سالهاست که با مشکل بی آبی و قطع آب درگیر هستند اما افسوس از یک طرح جامع و حل کننده مشکل قطع آب در آن منطقه! بلوار نماز در محله چالیمار خاصه کوچه های نماز در سطح بالای آن در طول شبانه روز فقط دو تا سه ساعت آب دارند و آن هم بصورت مداوم زمانی آب وصل می شود که مردم در خانه نیستند!!

آیا کارشناسان این اداره این قدر با زندگی کارمندی آشنا نیستند که بدانند در این محله اکثریت کارمند نشین چه فایده ای دارد که آب را زمانی وصل کنند که کسی خانه نیست!! همین قدر بی توجه که وصل آب از ۸ صبح تا ۱۱ در این کوچه ها فقط بدرد خودتان می خورد نه مردم خسته از محل کار برگشته و دوباره مواجه شده با قطعی آب!؟

انگار کارشناسان کارآمد این شرکت بی توجه!! به نظرات انتقادی، منتظرند مردم از خانه خارج شوند تا آب آنها را وصل و سپس با مراقبت و کیشک مداوم قبل از ورود به خانه آب آنها را قطع نمایند! فهم این نوع برنامه ریزی خیلی سخت است که گاهی قطعی آب در صبح باشد و وصل آن در عصر! شب ها که نوش جان تان!؟ کلا سالهاست آب قطع است! چرا برای تان سخت است چینش برنامه ای که کمی در آن خلاقیت باشد! آیا دادن آچار قطع آب به دست آدم بیسوادی که درک درستی از زندگی مردم ندارد! نهایت هنر نداشته شماست!

حداقل پولی که می گیرد را حلال کنید! آیا آب مناطق خاص و یا محل سکونت مقامات بی درد استان هم مدام مثل این محلات قطع است! یا آنان با یک تلفن طومار قطعی آب را برای همیشه می پیچند! مردم به همه چیز آگاه هستند و می دانند داشتن یک پارتی گردن کلفت در آب و فاضلاب استان یا شهرستات برابر است با عدم قطعی آب در آن محله!! اما تا کی این بی توجهی فاحش شما در حق این مردم ماندگار است!

وقتی از آبی که حق همه است بصورت مداوم استفاده می کنید بخاطر بیاورید مردمی که در حسرت آب شربی هستند که قبل از شما قبض هایشان را برای پرداخت حقوق و اضافه کار و پاداش تان سر وقت پرداخت می کنند! بهانه های شما برای قطعی آب این محله نه منطقی است و نه قانع کننده! تنها نشان می دهد که شما در کارتان نه تخصص دارید و نه پشتکار؛ نه می اندیشید و نه تلاش می کنید!! این جوری همه شما تا وزیرتان هم نباشید آب از آب تکان نمی خورد! در این مملکت اگر مدیران بر سر کار نباشند امورات بهتر می چرخد. این را عدم حضور وزیر صمت ثابت کرد!! والسلام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
ما هم که در اطراف بلوار آزادی زندگی میکنیم مدام بی آبیم ویا افت شدید فشار داره،واگر پمپ نباشه آزمون همیشه قطعه
جالبه میگن یکی از مقامات شکن اینجا فرمودند اگر قطع کردین اول آب این منطقه رو قطع کنید
ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
خدایی درست نوشتین
بابا ما هم در این محله شهروند این مملکت هستیم
روبروی خانه من سمت دیگر بلوار خانه یکی از مقامات بدردنخور استانداری است، طبقه سه ایشون فشار آبش گردن میشکنه بعدش من همکف زمین آب ندارم تفاوت هم فقط بلوار بین ما است، آقای رییس خودتی! دیگه بس کنید. دو پیچ ما هم باز کنید اون بالا خدایی هم هست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
ما منطقه بلوار تعمیرکاری زندگی می کنیم خدا گواه است همیشه آب کم فشار و در تابستان ها از ساعت 1 به بعد تا اذان صبح قطع میشه که باعث خساراتی به پمپ کولرها و نداشتن آب برای سرویس بهداشتی شده است. بدترین و بی نظم ترین شرکت، آب و فاضلاب هست از اول هم این طوری بوده. لطفاً به گوش مسئولین برسانید گرچه می دانیم فایده ای نخواهد داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار