مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تأکید کرد؛
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: زیرساخت‌های ورزش فوتبال در بخش سخت افزاری و نرم افزاری مناسب استان نیست و برای حل مشکل به همکاری همگان نیاز است.
کد خبر: ۱۱۰۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱ 12 June 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، زهیر حاج حسینی در دیدار صمیمانه با اعضای هیات فوتبال شهرستان یزد گفت: وجود زمین‌های مناسب و سایر امکانات جانبی برای برگزاری مسابقات داخلی و کشوری و برپایی دوره‌های آموزشی برای جامعه هدف در رشته فوتبال جزو نیازهای استان است.
 
وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی برای ورزش و فوتبال انجام گرفته ادامه داد: باید زیرساخت‌ها و امکانات فوتبال در شان استان باشد که در شرایط فعلی با آن فاصله وجود دارد و برای حل مشکل باید همه دلسوزان و خیران در کنار دولت همکاری و اقدام کنند.
 
وی افزود: نباید به راحتی از کنار رشته پرمخاطب فوتبال گذشت زیرا وقتی در بین مردم عنوان‌های برتر و نامور فوتبال نباشد حتی رشته‌های شاخص و دیگر مقام و عنوان‌های ورزشی دیده نمی‌شود و مردم فقط ورزش و اهمیت ورزش را به نام فوتبال می‌شناسند.
 
حاجی حسینی ادامه داد: چشم امید مردم و جوانان بیشتر به فوتبال شهر است مثلا مردم با تیم شهید قندی خاطره دارند و بنابراین باید زیرساخت ورزشی و فوتبالی در شان استان و شهرستان باشد و فوتبال استان به اندازه استعدادهای فوتبالی رشد نکرده و مشکلات مالی و مسائل حاشیه‌ای زمینه ساز این موضوع است.
 
وی تاکید کرد: مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد سند هویتی شهرستان یزد است و برای همه شناخته شده است و باید بهسازی و ترمیم شود و هم مشکل رختکن و دیگر مسائل مجموعه باید مرتفع شود تا فشار روانی از هیات‌ها کم شود و بتوانند برای فوتبال قدم و بقیه ورزش‌ها گام موثرتری بردارند
 
سید حسن حسینی رییس هیات فوتبال شهرستان یزد نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مدیر کل و معاونین گفت: این هیات در شهری با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت هنوز یک زمین اختصاصی برای برگزاری مسابقات و هم برای کسب درآمد ندارد و این مشکل اصلی است که انتظار داریم با پیگیری مسئولان حل شود.
 
وی  افزود: واگذاری زمین چمن برای درآمدزایی و کمک به هیات و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی، واگذاری ساختمان هیات و رفع مشکل رختکن و سکوی چمن و ساماندهی مدارس فوتبال و جلوگیری دروره‌های مدارس غیرمجاز فوتبال جزو مطالبات اصلی است.
 
همچنین در این نشست رییس و اعضای هیات فوتبال شهرستان یزد همکاری برای حل مشکلات این منطقه را خواستار شدند و‌حاج حسینی مدیر کل وعده همراهی و رفع دغدغه های فوتبالی را داد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار