جواهریان مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان یزد گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه خادمیاری ویژه دهه کرامت در استان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۱۰۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ 25 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، جواهریان مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان یزد گفت:  از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام، اعزام ۴۳ نفر از بیماران خاص استان یزد است که در قالب کاروانی زیارتی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

او افزود: زائران اعزامی در این مرحله، بیماران خاصی، چون بیماران سرطانی، تالاسمی و هموفیلی، پیونداعضا، ام آی و پارکینسون، اوتیسم، بیماری پروانه‌ای و سندروم دان هستند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان یزد، زمان استقرار زائرین در مشهد مقدس را به مدت سه شب و چهار روز اعلام کرد و گفت: زائران اعزامی در این مدت میهمان مهمانسرای حضرت رضا (ع) خواهند بود.

جواهریان یادآور شد: از دیگر برنامه‌های این کانون در دهه کرامت، میزبانی از خادمان عزیز آستان مقدس رضوی است که این بزرگواران در طول این مدت، برنامه‌هایی را در حوزه سبک زندگی و اشاعه فرهنگ رضوی در استان اجرا خواهند کرد.

مدیر کل بهزیستی استان یزد نیز که در مراسم بدرقه زائران مشهد مقدس حضور داشت هم گفت: این کاروان زیارتی برای سومین مرحله و به همت آستان قدس رضوی، مختص اعزام بیماران خاص با توانایی جسمی پائین می‌باشد.

ابهت افزود: زائران در این مرحله با یک نفر همراه برای زیارت آقا علی بن موسی الرضا (ع) و انجام مسائل فرهنگی و تفریحی مختص این ایام به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

دهه اول ماه ذی العقده  سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی الرضا (علیه السلام) دهه کرامت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار