کد خبر: ۱۱۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴ 12 October 2015
فرمانده سپاه استان البرز گفت: سردار شهید حسین همدانی نیروهای مردمی و بسیج 60 هزار نفری سوریه را برای جنگ در برابر دشمن سازماندهی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علی استادحسینی در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج حسین همدانی که پیش از ظهر امروز در مسجد امام جعفر صادق(ع) کرج برگزار شد، اظهار داشت: شهید همدانی سابقه درخشانی در طول دوران دفاع مقدس و پیش و پس از آن داشته و در سوریه نیز سوابق درخشانی از خود برجای گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران شیرمردانی پرورش داده که در هر زمان و مکانی که لازم باشد در صحنه حاضر می‌شوند، افزود: شهید همدانی با روحیاتی که داشت در طول 8 سال دفاع مقدس از فرماندهان موفق جنگ و انسانی خطرپذیر بود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به روحیه ولایت پذیری شهید حسین همدانی، تصریح کرد: این شهید والا‌مقام به عنوان فرمانده باهوش و با نبوغی بود که در همدان و کردستان در صحنه‌های نبرد حضور فعال و موفقی داشت.

وی گفت: شجاعت و ولایتمداری در این شهید به قدری زیاد بود که از ابتدای جنگ تا زمان شهادت پوتین‌های خود را از پای در نیاورد و در همه صحنه‌ها حاضر بود.

استادحسینی با تاکید بر اینکه فرماندهان ما در 8 سال دفاع مقدس و پس از آن با شجاعت و ولایت پذیری توانستند خط را بشکنند و اجازه نفوذ دشمن حتی در یک وجب خاک ایران را ندهند، خاطرنشان کرد: دفاع از انقلاب در همه صحنه‌های نبرد نشان از ولایت‌پذیری و شجاعت این شهید داشت که حتی با عصا و مجروح، لشکر را در جنگ هدایت می‌کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه روحیه شهادت‌طلبی از دیگر روحیات وی بود، اظهار داشت: سردار حسین همدانی از نیروهایی بود که در مقابل فتنه ایستادگی و جان‌فشانی کرد چراکه فتنه‌گران آمده بودند که ریشه‌های انقلاب را بزنند.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: سردار همدانی از نخستین افرادی بود که برای حضور در سوریه اعلام آمادگی کرد و به سبب نبوغ، تکنیک و تاکتیک از میان افراد بسیاری که اعلام آمادگی کرده بودند، انتخاب شد و نیروهای مردمی و بسیج 60 هزار نفری را برای جنگ در برابر دشمن سازماندهی کرد.

سردار استاد حسینی گفت: با وجود چنین سردارانی شاهد جلوه‌گر شدن تمدن اسلامی در سراسر گیتی می‌شویم و آرزوی این شهدا که پرچم اسلام به دست صاحب اصلی آن برسد و دشمنان ذلیل و خوار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار