فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در طرح اقتدار، باکسانی که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 18 May 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در جمع اصحاب رسانه  با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان اظهار کرد:‌ با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در پارک‌های استان یزد، رسیدگی به مطالبه مردمی در دستور کار جدی پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص اجرای طرح ضربتی و مقتدرانه با نام طرح "اقتدار" توسط پلیس یزد با حضور نیرو‌های یگان ویژه، یگان امداد و پلیس‌های تخصصی و همچنین همکاری پلیس‌های افتخاری در سراسر استان یزد آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: در این طرح با معتادان متجاهر و ولگرد، خرده فروشان موادمخدر، اراذل و اوباش و کسانی که برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند و باعث ناامنی برای شهروندان می‌شوند، برخورد خواهد شد.

وی گفت: اجازه نخواهیم داد افرادی امنیت و آرامش مردم را در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به خطر بیندازند و پلیس با اقتدار تمام توام با مهربانی این طرح را اجرا خواهد کرد.

سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم در خصوص اجرای این طرح همکاری خوبی با پلیس داشته باشند و هرگونه موضوعی را که در پارک‌ها یا محلات مشاهده می‌کنند به ۱۱۰ گزارش دهند تا ماموران در اسرع وقت در محل حضور پیدا کرده و با مخلان نظم و امنیت مقتدارانه برخورد کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار