مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه در پیامی با تبریک روز «ارتباطات و روابط عمومی» به فعالان سختکوش و مبتکر این عرصه ابراز امیدواری کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان پیشانی و نمایشگر سازمان، بتوانند در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی بیش از گذشته اثرگذار باشند.
کد خبر: ۱۱۰۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 17 May 2023
 رحمت الله جلیلیان
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه متن پیام عبدالله الماسی بدین شرح است: 
با کمال احترام و نهایت صمیمت فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز «ارتباطات و روابط عمومی» را به همکاران عزیز، سختکوش، تلاشگر، مبتکر و کم ادعای عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک عرض می نمایم. بی شک نقش تلاشگران حوزه ارتباطات و روابط عمومی به عنوان پیشانی و نمایشگر سازمان، در پیشرفت، توفیق و سربلندی مجموعه یک واقعیت انکار ناپذیر است. از سوی دیگر نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. این روز می تواند زمان مناسبی برای بررسی اقدامات گذشته و راه‌های طی شده توسط روابط عمومی ها و ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای پیش رو برای رقم زدن فردایی بهتر است.
امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم، رشد تولید» مزین شده است، روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با هم افزایی و همیاری داخل و بیرون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای منافع ملی و اهداف انقلاب اسلامی ایفای نقش کنند. ضمن گرامیداشت این روز و تجلیل و سپاس از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات و روابط عمومی، از خداوند بلند مرتبه برای این عزیزان سربلندی و توفیقات روزافزون آرزو می‌کنم.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار