مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد:
مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد با اشاره به اینکه مطابق با طرح جدید ترافیکی چهارراه شهید حاج حسن دانش، گردش به چپ از خیابان آیت الله کاشانی به سمت میدان قرآن از امروز ممنوع است گفت: با اجرای این طرح زمان تلف شده رانندگان در این چهارراه کاهش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 14 May 2023

گردش به چپ از آیت‌الله کاشانی به سمت میدان قرآن ممنوع شد

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حمید دهقان بنادکی با اشاره به اینکه تقاطع شهید حاج حسن دانش یکی از پرترددترین چهارراه‌های شهر یزد است اظهار کرد: در این چهارراه زمان زیادی از شهروندان تلف می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: فاز بندی جدید با هدف کاهش زمان تلف شده شهروندان در این تقاطع و استفاده بهینه از زمان سبز تقاطع انجام گرفته که از صبح امروز به مرحله اجرا وارد شده است.
مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح، خودروهایی که از سمت چهارراه فاطمیه(مارکار) به سمت شهدای محراب در حال حرکت هستند، امکان گردش به چپ در این چهارراه و به سمت میدان قرآن را ندارند.
دهقان بنادکی ادامه داد: رانندگانی که مسیر آنها از خیابان آیت‌الله کاشانی به سمت میدان قرآن است باید به بلوار امام جعفر صادق(ع) وارد شده و از دوربرگردان ابتدای این بلوار استفاده کنند.
وی بیان کرد: با این کار پیش‌بینی ما این است که به طور تقریبی، زمان چرخه چراغ سبز برای هر مسیر این چهارراه از 120 ثانیه به حداقل 80 ثانیه کاهش پیدا می‌کند.
مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از شهروندان خواست همکاری لازم را در این خصوص انجام دهند و قبل از رسیدن به تقاطع، مسیر خودشان را انتخاب کنند تا با فراغت خاطر بتوانند از این مسیر عبور کنند.
دهقان بنادکی گفت: این طرح از صبح امروز اجرا شده و بنرهای اطلاع رسانی مرتبط با آن در محل نصب شده و عوامل پلیس راهور هم در محل حضور دارند تا مردم را راهنمایی کرده و این طرح بدون هیچ مشکلی اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار