مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اعلام نیازهای آموزش و پرورش استان در سه محور برای طرح در سفر رئیس جمهور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ 24 April 2023

مسعود حمیدی‌نژاد با اشاره به سفر پیش روی رئیس جمهور به استان خوزستان و تدوین پیشنهادهای آموزش و پرورش برای تصویب در این سفر، اظهار کرد: مسائل آموزش و پرورش در سه حوزه اصلی عمرانی، آموزشی و پرورشی و تجهیزاتی در نظر گرفته شده است و در هر سه موضوع، مسائل احصاء و به استانداری خوزستان ارسال شده و قرار است استاندار آن‌ها را با رئیس جمهور در میان بگذارد.

وی افزود: در این راستا در بحث ساخت و ساز فضاهای آموزشی و تامین تجهیزات به ویژه تجهیزات سرمایشی آزمایشگاهی و ورزشی، تمام برآوردها و نیازها با هماهنگی اداره‌کل نوسازی مدارس، اعلام شده است.  

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در بحث آموزشی و پرورشی نیز فعال شدن اردوگاه‌ها و ساخت نمازخانه در مدارس و برگزاری دوره‌های آموزشی برای تقویت بنیه معلمان، پیشنهاد شده است.

وی افزود: بر اساس نیاز و با توجه به گستردگی استان خوزستان با یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش‌آموز، طبیعتا موارد مورد نیاز زیاد است و اعتبار پیشنهاد شده از سوی آموزش و پرورش رقم بسیار بالایی است. ضرورت داشت بعد از سال‌ها، پیگیری‌های زیادی انجام شود. درخواست‌های آموزش و پرورش زیاد است و امیدواریم مصوب شوند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار