کد خبر: ۱۱۰۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ 19 April 2023

عضویت رایگان در کتابخانه‌های استان، رونمایی از کتاب "تاریخ و فرهنگ دودانگه و شهریارکوه"، برگزاری کارگاه تخصصی تولید محتوا و ویراست، برپایی غرفه "عفاف و حجاب" و تاکید ایجاد نمایشگاه‌های خیابانی مهم‌ترین موضوعات سومین روز نمایشگاه کتاب مازندران بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی از عصر ۲۷ فروردین ماه با حضور استاندار مازندران در ساری گشایش یافت و در آن نماینده ۴۳ ناشر داخلی و ۱۳ ناشر استانی چهار هزار عنوان کتاب را در بیش از ۴۰ غرفه محصولات خود را عرضه می کنند.

این نمایشگاه که با وعده استاندار مازندران مبنی بر پیگیری تسریع چاپ کتاب با هدف حمایت از نویسندگان استان کلید خورده برای ناشران و نویسندگان استان بارقه های امیدی ایجاد کرده است.

این روزها ساری میزبان دوستداران کتاب و کتابخوانی در این همایش بزرگ کتاب بوده که حضور پرشور علاقه مندان به این مهم به ویژه نسل جوان را جذب خود کرده است.

در سومین روز این رویداد مهم فرهنگی، جمع کثیری از فرهنگیان به ویژه دانشجویان، دانش آموزان و اهل قلم به همراه سایر اقشار مردم به نمایشگاه آمده بودند تا ضمن آشنایی با آخرین انتشارات داخلی و بومی، کتاب های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

این نمایشگاه نیز همچون سایر رویدادها، برنامه ها، نشست‌ها حاشیه هایی دارد که از جمله آن سنگینی ترافیک خودروهای شخصی در اطراف نمایشگاه همچنان پابرجاست اما در سایر حوزه ها به گفته مراجعه کنندگان و ناشران مشکلی وجود نداشت و این رویداد به بهترین سبک ممکن در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار