جلسه هماهنگی جشن گلریزان شهرستان رودسر برگزار گردید
کد خبر: ۱۱۰۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 10 April 2023

جلسه هماهنگی جشن گلریزان شهرستان رودسر برگزار گردیدجلسه هماهنگی جشن گلریزان شهرستان رودسر برگزار گردید

به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک از رودسر؛ محمدرضا شهابزاده فرماندار شهرستان رودسر روز دوشنبه در نشست ستاد هماهنگی جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد گفت: همه ما در قبال کاهش آسیب های اجتماعی باید مشارکت سازنده و فعال داشته باشیم.
" محمد رضا شهاب زاده " با بیان اینکه خانواده های زندانیان بیش از خود زندانی در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند افزود: در چنین شرایطی بر ما فرض است به مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه عمل کنیم.
وی با قدردانی از نقش خیرین در این زمینه اظهار کرد: شواهد و قراین گویای این واقعیت است که خیرین همواره نقش پر رنگی در این زمینه داشته و تاکید ما تداوم این همراهی هاست.
فرماندار رودسر با بیان اینکه کمک به همنوعان بویژه در موضوع آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در آموزه های دینی ما ملت ایران همواره نقش بسته تصریح کرد: امیدواریم امسال نیز خیرین شهرستان با کمک های نوعدوستانه خود زمینه آزادی جمعی از زندانیان را فراهم کنند.
وی همچنین از مسئولان شهرستان خواست به موضوع جشن گلریزان به صورت اداری نگاه نکنند.
شهاب زاده " ادامه داد: همه ما باید در این زمینه نقش متعهدانه و مسئولانه داشته باشیم.
در این جلسه اعضای شورای تامین، معاونين سیاسی، امنیتی و اجتماعی و برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشداران، شهرداران، ریاست شوراهای اسلامی شهر های شهرستان، ریاست اداره صمت و جمعی از خیرین حضور داشتند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار