کد خبر: ۱۰۹۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ 07 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، آیت‌الله لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:

زندانی شدن هدف نیست بلکه مقدمه‌ای برای اصلاح و تحول فرهنگی و اخلاقی است، زندان‌های مازندران نباید در زمینه توسعه و رعایت استانداردها عقب باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با علی استادی مدیرکل زندان‌های استان مازندران و معاونین، ضمن تبریک ایام، اظهار کرد: از اینکه در فکر توسعه فیزیکی مجموعه بازداشتگاه، ندامتگاه و زندان‌ها هستید جای شکر دارد چرا که اگر فضای مناسب، بهینه و به اندازه مکان و کارگاهی نباشد میتواند سرچشمه بسیاری از فسادها باشد.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: زندانی شدن هدف نیست بلکه بهانه‌ای برای انجام کار فرهنگی است یعنی مقدمه‌ای برای اصلاح و تحول فرهنگی و اخلاقی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه زندان مکان احیا و آزادی واقعی است، تاکید کرد: کسانی که حوصله سروکله زدن با زندانیان را ندارند به درد اینجا نمی‌خورند، ارتباط و همدلی سازنده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بعضی ها نیاز به کارهای بیشتر فرهنگی دارند و و کسانی نیازهای مادی دارند، باید توجه ویژه ای شود، در هر حال شما امانتی دارید که ظاهر نامناسبی برای جامعه دارند اما چه بسا بعدها تبدیل به افراد بزرگ یا خیرین یا شهدا شوند.

وی در پایان اذعان داشت: همچنین اینکه بعد توسعه و رعایت استانداردها را جدی بگیرید، مازندران نباید در این زمینه عقب باشد، باید به بعد ورزش نیز توجه کنید، جزخوانی قرآن را بعد از ماه رمضان ادامه بدهید و غیر از ماه رمضان حزب‌خوانی را برای همیشه در دستور کار داشته باشید. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار