استاندار یزد:
استاندار یزد با قدردانی از مردم نیکوکار این استان که در همه صحنه های خیرخواهانه حضور دارند گفت: آثار و نتایج کمک به زندانیان جرائم غیر عمد دارای ابعاد متفاوتی است که مهمترین آن کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۱۰۹۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 06 April 2023

مهران فاطمی در مراسم جشن گلریزان این شهرستان اظهار داشت: این مراسم یک رویداد بزرگ است و امیدواریم همچنان مثل گذشته با دستان پرخیر و برکت نیکوکاران و خیرین استان مبلغ قابل توجهی در راستای آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری گردد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری چنین همایش هایی اهدای شادی به فرزندان، مادران و همسرانی است که از سرپرست خانواده خود به دلایل وقوع جرائم غیر عمد و ناآگاهی دور هستند یادآور شد: شادی ها را باید به هم نوعان خود اشتراک گذاشت که مردم شریف اردکان در این راه سنگ تمام گذاشتند.

رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد نیز با اشاره به اینکه نهمین جشن گلریزان در شهرستان ولایتمدار اردکان با همت فرماندار و ستاد امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند و همچنین اداره کل زندان های استان و اردکان برگزار شد افزود: شاهد جشن پرشکوه و وزینی بودیم که با جمعیت زیادی روبرو شد .

غلامعلی دهشیری، اظهار داشت: حضور بی نظیر مردم اردکان در این همایش نشان دهنده حس نوع دوستی و انسان محوری آنهاست که در راستای کمک به زندانیان، ایثار، انفاق و گذشت نمودند و این فرهنگ را ترویج دادند .

وی افزود: یکی از بهترین خدمات کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد غیر بزه کار است؛ زندان جای افرادی که به دلایل غیر عمد و غیر بزهکاری و تنها به دلیل بدهکاری درگیر موضوع حبس شدند نیست.

رضا مقبلی ، مدیر کل زندان های استان یزد در ادامه با بیان اینکه هم اکنون در سطح زندان های استان یزد ۷۵ نفر از مددجویان جرایم غیرعمد حضور دارند که برای آزادی آنها مبلغ ۶۰ میلیارد تومان نیاز است تصریح کرد: در شهرستان اردکان نیز ۳۵ نفر مددجوی جرایم غیرعمد حضور دارند که برای رهایی آنها از بند مبلغ ۳۰ میلیارد تومان لازم است .

حسین سبزواری، فرماندار اردکان هم گفت: در جشن گلریزان جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر شرکت کردند و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد که ۳۵۰ میلیون تومان توسط مردم نوعدوست شهرستان اهدا و مابقی را صنایع متقبل شدند .

اردکان در ۶۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار