استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: هر اتفاق خوبی در شهرستان زارچ جز در سایه همدلی و همزبانی و وحدت کلمه اتفاق نخواهد افتاد و پیشرفت این شهرستان نوپا با اتحاد محقق می شود.
کد خبر: ۱۰۹۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 06 April 2023

مهران فاطمی در دیدار و نشست با جمعی از اقشار مختلف مردم و فرهیختگان شهرستان زارچ افزود: هر نعمتی نیاز به شکرگزاری دارد و شکر نعمت شهرستان شدن زارچ نیز همدلی و هم زبانی است.

وی ادامه داد: هر مسئله ای که تبدیل به عزم جدی و عمومی و مطالبه شود به سرانجام می رسد و عزم و همت مردم موجب شد تا بخش زارچ به شهرستان ارتقا یابد.

فاطمی ادامه داد: هیچ تحولی بدون برنامه اتفاق نخواهد افتاد و نخبگان نیز در این رابطه باید حضور داشته باشند و کمک کنند تا برش شهرستانی سند یزد نوین تدوین شود.

وی افزود: شهرستان زارچ باید بعنوان شهرستان نمونه دانش بنیان مطرح شود چون خواستگاه منابع انسانی و مدیران بسیار خوب استان است.

استاندار یزد گفت: طرح تفضیلی شهرستان نیز باید دنبال شده و سیما و منظر شهرستان زارچ شهری شکل گیرد.

فاطمی ادامه داد: پروژه های عمرانی نیمه تمام نیز دنبال خواهد شد و در هفته دولت و دهه فجر امسال همه این مصوبات اجرایی شده و مردم عزیز شهر کریمان زارچ طعم شیرین خدمات دولت مردمی سیزدهم را بیش از پیش احساس کنند.

استاندار یزد گفت: در زمینه گردشگری نیز در مورد قنات زارچ اعتبار لازم تامین خواهد شد تا این اثر گردشگری بیشتر معرفی شود همچنین در مورد پارک بانوان نیز حمایت لازم را خواهیم داشت تا مکان یابی انجام شده و این اتفاق بزرگ در طلیعه و شروع شهرستان شدن زارچ انجام شود.

فاطمی اظهار داشت: پیرو درخواست امام جمعه زارچ و تعدادی از اقشار مختلف که در این نشست مطرح شد، درخواست هایی از مناطق سرچشمه و همت آباد و دیگر مناطق زارچ نیز وجود دارد که قابل بررسی و اجرایی شدن است.

در این نشست بیش از ۱۱ نفر از نمایندگان اقشار مختلف درخواست های خود را مطرح و از طرف استاندار یزد پاسخ داده شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار