با رفع مشکلات تصفیه‌خانه از روز ۲۰ تا ۲۴ فروردین، آب به شهر میانه برسد و آب این شهر از طریق چاه‌های مربوطه‌ به صورت تلفیقی تامین شود.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ 06 April 2023

به گزارش تابناک تبریز، در بازدید رئیس حوضه آبریز اترک و حوضه‌های شمالی شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی از تصفیه‌خانه سد گرمی‌چای میانه مقرر شد تا سه تا چهار روز آینده نواقص خط لوله این تصفیه‌خانه رفع و آب به تصفیه‌خانه رهاسازی شود.

«ارسلان هاشمی» رئیس حوضه آبریز اترک و حوضه‌های شمالی با یادآوری اینکه طرح سد گرمی چای میانه به عنوان یکی از طرح‌های اولویت دار دولت سیزدهم است بر اتمام به موقع و آبگیری سد تاکید کرد.

وی در ادامه خواستار رفع موانع و تسریع عملیات اجرایی توسط پیمانکار، مشاور و شرکت آب منطقه‌ای شد و دستورات لازم را به منظور تسریع روند عملیات اجرایی در خصوص تامین دستگاه‌های لازم صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در نشستی با حضور مشاور و پیمانکار این تصفیه‌خانه، مسائل مربوط به تکمیل آن مطرح و قرار شد ظرف یک هفته نواقص موجود برای رسیدن آب به تصفیه‌خانه توسط پیمانکار با نظارت مشاور رفع شود.

همچنین مقرر شد با رفع مشکلات تصفیه‌خانه از روز ۲۰ تا ۲۴ فررودین، آب به شهر میانه برسد و آب این شهر از طریق چاه‌های مربوطه‌ به صورت تلفیقی تامین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :