مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام اظهار داشت :دومین دوره محفل شعر استانی «طلوع سرخ» با موضوع-شهادت و رشادت‌های سردار سلیمانی در استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 18 February 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سمیه  حیدری  گفت : موضوع این محفل شعر شهادت و رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، پاسداشت شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی ایران است.

وی قالب‌های شعری قابل قبول برای آثار ارسالی به این محفل را غزل، رباعی، دوبیتی، مثنوی، سپید و ترانه، در رده‌های سنی از نوجوان تا بزرگسال اعلام کرد و گفت: مهلت ارسال آثار ۲۹ اسفند است و اختتامیه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ برگزار خواهدشد.

حیدری ادامه داد  پس از داوری آثار توسط شعرای برجسته کشوری و استانی، به ۱۰ نفر از برگزیدگان جوایزی اعطا خواهد شد.

وی درباره نحوه ارسال آثار تاکید کرد: علاقمندان می‌توانند اشعار خود را  به صورت فایل (PDF) یا WORD با فونت bnazanin و سایز ۱۴، با شماره ۰۹۱۸۹۴۲۳۲۰۷ از طریق پیام رسان بله، سروش و ایتا ارسال کنند  و یا پرینت آثار خود را به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان -واحد فرهنگی واقع میدان دفاع مقدس تحویل دهند.

حیدری با تاکید بر اینکه به آثاری که دست‌نویس و خارج از چارچوب فراخوان و پس از موعد مقرر به دبیرخانه یادواره ارسال شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد، گفت: ارسال مشخصات کامل به همراه اثر، شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام شهرستان، شماره تماس، از دیگر شروط پذیرش آثار است./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار