حمیدرضا قهرمانی با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته سبک UFK به صورت آزاد برگزار می شود ، اظهار کرد: در این مسابقات 130 ورزشکار داخلی و خارجی با هم به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۱۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱ 06 March 2015
به گزارش تابناک گیلان،رییس اداره ورزش و جوانان آستارا روز جمعه و در حاشیه آغاز این مسابقات گفت: بر اساس مجوز رسمی از فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان ، این رقابت ها با یک برنامه تدوین شده، از امروز در سالن انقلاب شهرستان آستارا در حال برگزاری است.

حمیدرضا قهرمانی با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته سبک UFK به صورت آزاد برگزار می شود ، اظهار کرد: در این مسابقات 130 ورزشکار داخلی و خارجی با هم به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به حضور تیم های خارجی آذربایجان و عراق در این مسابقات بیان کرد: علاوه بر تیم های خارجی، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در قالب تیم های الف و ب ، تیم منتخب استان گیلان و تیم منتخب آستارا نیز در این مسابقات بین المللی حضور دارند.

قهرمانی ادامه داد: این مسابقات در رده های سنی زیر 18 سال ، بزرگسالان و پیشکسوتان در حال برگزاری است.

وی آستارا را میزبان خوبی برای اینگونه رقابت ها به خصوص تورنمنت های بین المللی عنوان و اضافه کرد: این مسابقات هر دو سال یکبار در این شهرستان برگزار شده و در صورت حمایت مسوولان محلی و استانی مجموعه اداره ورزش و هیات کاراته، شهرستان آستارا از نظر فنی و اجرایی توانایی برگزاری مسابقات مشابه و حتی در سطح وسیع تر را نیز دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان آستارا در ادامه از برگزاری همزمان مسابقات کیوکوشین کاراته بانوان سبک UFK با حضور تیم های داخلی در سالن ولایت این شهرستان خبر داد و افزود: در این مسابقات یک روزه 50 ورزشکار از استان های گیلان ، لرستان ، کردستان ، کرمانشاه ، هرمزگان و کرمان با هم به رقابت می پردازند.

شهرستان مرزی آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان، دو سال پیش و در اسفندماه سال 1391 میزبان مسابقات کیوکوشین کاراته غرب آسیا بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار