رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم انقلابی تهران پس از اقامه نماز جمعه این هفته اهانت به مرجعیت و مقدسات را محکوم خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۸۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ 10 January 2023

به گزارش تابناک تهران، در پی اقدام موهن و زشت نشریه فرانسوی در اهانت به مقام شامخ مرجعیت و مقدسات مردم انقلابی و همیشه در صحنه تهران پس از اقامه نماز جمعه ۲۳ دی ماه این اقدام سخیف را محکوم خواهند کرد.

حجت الاسلام محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این رابطه اظهار کرد: این اولین بار نیست که مقدسات اسلامی توسط این نشریه موهن و با حمایت دولت فرانسه مورد اهانت قرار می گیرد.

وی افزود: ولایت و مرجعیت خط قرمز مردم دیندار و ولایتمدار ایران اسلامی است که مردم ما هرگز اهانت به این جایگاه را برنمی تابند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان با تشکر از گروه‌ها و تشکلهایی که با اعلام موضع صریح این رفتار سخیف را محکوم کردند مردم انقلابی تهران پس از اقامه نماز جمعه در مصلای حضرت امام خمینی(ره) همزمان با میلاد مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها و سالگرد ولادت حضرت امام(ره) با تظاهرات و سردادن شعارهای کوبنده خشم انقلابی و انزجار خود را از سیاست‌های مزورانه دولت فرانسه و سایر هم پیمانان اروپایی و آمریکایی او اعلام کرده و وفاداری خود به اسلام، ولایت و مرجعیت را به نمایش خواهند گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار