فرماندار ماسال در ستاد پیشگیری از ساخت وساز غیر مجاز بیان کرد:
کد خبر: ۱۰۸۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲ 02 January 2023

به گزارش تابناک

طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، زمینهای فاقد اعیان وساختمان نمیتوانند سند رسمی دریافت نمایند و با توجه به ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به جهت ساخت وساز که منوط به دریافت سند زمین می باشد بایستی پیگیری این موضوع در اولویت باشد بگزارش خبرنگارتابناک از ماسال.

فرماندار ماسال به ساخت وساز های غیر مجاز در سطح روستا و شهر اشاره داشت افزود: و با توجه به اینکه سیاست دولت کمک به مردم می باشد اما در
چارچوب قانون و ارجاع به کمیسیون های ماده ۱۰۰ و ماده ۹۹ قانون این مشکل را مرتفع خواهیم کرد.
وی به واگذاری زمین طبق ماده ۴ قانون ساماندهی اشاره داشت وافزود: ساخت و سازها در سطح شهرستان براساس دریافت استعلامات و صدور دفترچه پروانه ساخت صورت می گیرد و به غیر از این موضوع موجب پیگیرد مراجع قضایی و بازرسی قرار‌خواهند گرفت.
فرماندار با توجه به تاکیدات در راستای پیشگیری از ساخت وساز های غیر مجاز بر لزوم فعال شدن پلیس ساختمان تاکید کرد واز مردم خواست به اخطار پلیس ساختمان اهمیت داده تا از ضرر جلوگیری شود.
وی گفت: با جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوی تنش اجتماعی گرفته شود و بر بازرسی های مستمر در روستاها تاکید و افزود: ادارات متولی، انشعابات موقت را تعیین تکلیف کنند.
وی با اشاره به اینکه قاچاق چوب به جنگل و بافت هیرکانی جنگل های شهرستان ضربه خواهد زد گفت: فعال شدن دوربین های مدار بسته در گلوگاهها و فعال شدن نیروهای حفاظتی منابع طبیعی، ضروری است تا از تاراج رفتن چوب جنگل جلوگیری شود.
گیل چالانی از اقدامات صورت گرفته در راستای احداث پل شهید اصلی تقدیر نمود.
فرماندار بر تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی تاکید نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار