رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از درخشش و افتخار آفرینی دو ورزشکار ملی‌پوش این هیات با کسب مدال طلای والیبال نشسته دنیا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 13 November 2022

به گزارش تابناک قم، یکی از هیات‌های ورزشی فعال و پرافتخار در ورزش استان قم هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین است که در رشته‌های مختلف به این قشر از جامعه خدمات‌رسانی می‌کند، هیاتی که یک بار دیگر ورزشکاران رشته والیبال نشسته‌ آن در دنیا افتخار آفرینی کردند و به محض ثبت این قهرمانی همگام با دیگر ملی‌پوشان در اقدامی پسندیده با ادای احترام به پرچم مقدس کشور عزیزمان بر آن بوسه زدند تا تمام دنیا این اقدام ارزشمند ملی‌پوشان را در عشق و ارادت به این پرچم مقدس و ایران عزیز مشاهده کنند. 

رئیس این هیات ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حسین گلستانی و سیدمحمدحسین حسینی‌جدّ دو ورزشکار خوش‌نام و با سابقه ما همراه با تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران به رقابت‌های 2022 قهرمانی جهان رفتند و با درخشش خود در کنار دیگر ملی‌پوشان پرتوان کشورمان، یک دستاورد و افتخار بزرگ دیگر برای ورزش ایران و استان قم رقم زدند.

محمد پیروزمنش افزود: رقابت‌های 2022 والیبال نشسته قهرمانی مردان جهان با حضور تیم‌های مطرح این رشته از کشورهای مختلف دنیا به میزبانی کشور بوسنی‌ و هرزگوین برگزار شد و تیم ملی ایران با اقتدار از سد تمامی رقبای خود گذشت و هشتمین قهرمانی جهان را به ویترین افتخاراتش افزود.

وی خاطرنشان کرد: در دیدار نهایی رقابت‌های جهانی والیبال‌نشسته، تیم ملی ایران به مصاف تیم کشور میزبان یعنی بوسنی و هرزگوین رفت و در سه دست متوالی با امتیازهای (26 بر 24)، (32 بر 30) و (25 بر 12) حریف را مغلوب کرد و با شایستگی قهرمان دنیا شد.

رئیس هیات‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: این هشتمین قهرمانی ایران در رقابت‌های جهانی بود که با حضور سیدمحمدحسین حسینی‌جدّ و حسین گلستانی ملی‌پوشان والیبال نشسته قم رقم خورد تا بار دیگر ورزشکاران معلول برای استان قم افتخارآفرینی کرده و موجب سربلندی و عزّت قمی‌ها شوند.

وی در پایان به یک رکورد توسط ملی‌پوشان نیز اشاره و ابراز کرد: نکته جالب اینکه ملی‌پوشان والیبال نشسته کشورمان در این دوره از مسابقات نه تنها در فینال بلکه در طول تمام رقابت‌هاى خود حتى یک دست هم به حریفان واگذار نکردند تا موفقیت جدید آنها در والیبال نشسته دنیا با یک رکورد نیز همراه باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار