مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری راهپمایی‌ها نیست بلکه عهده دار مردمی سازی امر تبلیغ است.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ 05 November 2022
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری راهپمایی‌ها نیست بلکه عهده دار مردمی سازی امر تبلیغ است.

به گزارش تابناک همدان، رضا ویسی گفت: شکر و سپاس بی حد، خداوند متعال را که در چهل و سومین سال از  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در گام دوم انقلاب به پاس احترام به روح متعالی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم همیشه در صحنه استان همدان یک بار دیگر با حضور وحدت آفرین و دشمن شکن خود در  راهپیمائی حماسی ۱۳ آبان و تقابل با توطئه‌های دشمن، حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

در ادامه وی با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه ۱۳ آبان بعد از نماز جمعه در شهر همدان، اظهار داشت: ۱۳ آبان برای امت اسلامی ما روز مهمّی است روزی که بزرگداشت آن، اعصبانیت و پوشالی بودن آمریکایی‌ها برای جهانیان ظهور می کند.

ویسی تصریح کرد:  ۱۳ آبان علاوه بر آنکه  روز تجسّم شرارت های آمریکا ست، روز تجسّم ضربه خوردن آمریکا و مغلوب شدن آمریکا است.

 مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به حضور پرشور مردم دارالمومنین و دار المجاهدین استان همدان در مراسم ۱۳ آبان، تصریح کرد: گزارش‌های واصله از سر تا سر استان و همچنین مشاهده عینی حماسه حضور مردم شهید پرور همدان حکایت از حضوری پرشورتر از گذشته دارد که بدین وسیله از آحاد مردم فهیم، زمان‌شناس و ولایتمدار استان که با شور و شکوه بیشتر از سال‌های گذشته حماسه آفریدند تشکر می کنیم.

رضاویسی با بیان اینکه امت شهیدپرور و انقلابی دارالایمان و دارالجهاد همدان، در پی تماس های مکرر اظهار ناراحتی از تصمیم اتخاذ شده و نحوه مدیریت راهپیمایی ۱۳ آبان در همدان داشتند، اعلام کرد: به اطلاع عموم عزیزان می رساند سازمان تبلیغات اسلامی هیچگونه مسئولیتی در قبال برگزاری راهپیمایی ها نداشته و بالطبع دخالتی در تعیین زمان و نحوه ی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار