شهردار پرند خبر داد:
دکتر اله یاری از توسعه و رشد عادلانه زیرساخت ها در همه فازهای شهر که همواره به عنوان مهمترین دغدغه شهرداری و شورای اسلامی شهر است خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹ 17 October 2022

توسعه و رشد عادلانه زیرساخت ها در همه فازهای شهر

شهردار پرند در آغاز عنوان نمود: روکش آسفالت، ترمیم و لکه گیری محله های مختلف در فاز های صفر تا سه و آسفالت کوچه های خاکی بخشی از تلاش جهادی شهرداری برای نونوار نمودن معابر سطح شهر می باشد که از ابتدای امسال نیز قریب به ۲۱ هزار متر مربع از معابر سطح شهر، رنگ و بوی آسفالت جدید به خود گرفته است.

سکاندار مدیریت شهری در ادامه افزود: مشکل آبگرفتگی معابر در فصول بارندگی طی سال های اخیر یکی از معضلات شهر پرند به شمار می رفت از همین رو شهرداری برای رفع این مشکل و اصلاح نقاط آبگیر شهری با جدیت وارد میدان شد.

دکتر اله یاری در آخر تشریح نمود: مجموعه مدیریت شهری با احصاء مشکلات و اولویت بندی نیازهای اساسی شهروندان ساخت چندین پروژه خدماتی، ورزشی و تفریحی در فاز های مسکن مهر را در دستور کار شهرداری قرار داده است.

توسعه و رشد عادلانه زیرساخت ها در همه فازهای شهر

رئیس کمیسیون بهداشت و بانوان و سخنگوی شورای اسلامی شهر پرند عنوان کرد:

در راستای ایجاد رفاه برای بانوان تلاش می کنیم.

خانم جعفری ایجاد رفاه و آسایش برای بانوان را موضوعی مهم قلمداد کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت و بانوان و سخنگوی شورای اسلامی شهر در آغاز به پروژه انجام شده پرداخت و گفت:اولین مجموعه تخصصی بانوان با عنوان شهر بانو در ۳ طبقه ۹۰۰ متر هر طبقه ۳۰۰ متر که همکف باشگاه بانوان و طبقات دیگر فعالیت هایی همچون خیاطی،مزون،لوازم عفاف و حجاب،فروشگاه و ...می باشد تا علاوه بر محیطی آرام بتوانند بخشی از نیازشان را برطرف نمایند.

همچنین افزود: با به اتمام رسیدن فاز اول پارک بانوان فاز دوم این پارک رو استارت زدیم که در این مجموعه محوطه بازی کودکان،سالن آمفی تئاتر،اتاق ماساژ و کافی شاپ در نظر گرفته شده که امیدواریم تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد.

خانم جعفری حسن ختام صحبت هایش اظهار نمود:هر هفته ۵ شنبه با بانوان جلساتی را برگزار میکنیم و در حال حاضر در صدد ایجاد کار آفرینی با طرحی از طرف کارآفرین برای بانوان هستیم و نیز مد نظر داریم یک همایش ۱۰ جلسه ای در رابطه با خودشناسی ،تربیت کودک و... برگزار نماییم.

توسعه و رشد عادلانه زیرساخت ها در همه فازهای شهر

رئیس کمیسیون عمران و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر پرند بیان نمود:

هدفمان خدمت صادقانه به شهروندان می باشد.

مهندس پایدار خدمت صادقانه به شهروندان را مهم برشمرد و از تلاش بی وقفه مجموعه در این راستا خبر داد.

در ابتدا رئیس کمیسیون عمران و برنامه و بودجه گفت:با توجه به پیگیری انجمن مهندسان پرند و تعامل شهردار و معاونت شهرسازی شهرداری ، مهندسین پرند دارای شماره شهرسازی شدند و یک کمیته کنترل نما نیز در شهرداری تشکیل شده که با این کار انتظار میرود کیفیت ساخت و سازها و فعالیت مهندسین پرندی بیشتر به چشم بخورد.

مهندس پایدار در ادامه به پروژه هایی که طی یه سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته اشاره کرد و افزود:تکمیل و به بهره برداری رسیدن سالن ورزشی پهلوان تختی در فاز صفر ، زورخانه فاز ۳ ، پارک هسته ای،شهر بانو ، پارک ترافیک، ایستگاه ریل باس و نهضت آسفالت در فاز صفر و ۱ و ۲ و ۳ از جمله پروژه هایی هستند که شاهد استفاده شهروندان از آن ها هستیم.

وی در پایان به پروژه های در حال انجام در سطح شهر که با توجه به نیاز شهروندان در نظر گرفته شده پرداخت و ادامه داد:بازار میوه و تره بار فاز ۳ و ۶ ،زمین چمن مصنوعی فاز۳و۶ ،پارک بانوان جنوب فاز ۲ ،زمین وزرشی شهرک سلام و فاز ۶ ،سوله ۱۳۷ فاز صفر و در آخر راه دسترسی ورودی پرند از جاده قدیم تا میدان آزادی که جدا از دسترسی یکی از مطالبات جدی مردم می باشد و انشااله با نظارت شورا وهمت شهرداری اجرایی خواهد شد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار