رییس اتاق اصناف مهریز:
رییس اتاق اصناف مهریز گفت: فعالیت بازارچه هفتگی با حضور افراد غیربومی و توزیع اجناس بی کیفیت در این شهر به ضرر مردم و اصناف است .
کد خبر: ۱۰۷۰۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 07 October 2022

به گزارش ایرنا، قاسم ابویی مهریزی پنجشنبه شب در نشستی با خبرنگاران شهرستان افزود: برپایی این بازارچه نه تنها هیچ سودی به حال مردم ندارد که در مجموع ضرر آن خیلی بیشتر است و با برپایی آن مخالف هستیم .

وی ادامه داد: اکثر افرادی که در این بازارچه فعالیت دارند غیربومی و اجناسی که به فروش می‌رسد اصلا کیفیت ندارند و فقط عده‌ای پول به جیب می‌زنند و تداوم کار آن اصلا به نفع مردم و کسبه بومی نیست.

این مسئول بیان کرد: برای جلوگیری از تداوم فعالیت بازارچه هفتگی بارها مطالبه مردم و کسبه به مسئولان اعلام شده وامیدواریم هرچه زودتر شاهد تعطیلی آن در شهرستان باشیم.

ابویی به فعالیت ۲ هزار و ۷۰۰ صنف مختلف دارای پروانه کسب در سه بخش خدماتی، تولیدی و توزیعی در سطح شهرستان اشاره کرد که بیش از ۱۰ هزار نفر در آنها به کار و تلاش اشتغال دارند.

ابویی یکی از مهمترین برنامه‌های مهم این مجموعه را ساماندهی و نظارت بر کار بنگاه‌های املاک شهرستان ذکر کرد که با همکاری سایر دارات پیگیری و اقدام مناسب صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: ۱۳۰ بنگاه املاک در شهرستان فعالیت دارد و با نظارت و همکاری سایر دستگاه‌ها نقش مهمی در کنترل قیمت زمین و مسکن دارد و باید جدی پیگیری شود.

رییس اتاق اصناف مهریز اظهار کرد: توجه به فعالیت‌های فرهنگی و پیگیری مطالبات و مشکلات اصناف جزو برنامه‌های محوری است که امسال با همکاری جامعه هدف و مسئولان پیگیری و اقدام می‌شود

ابویی از عموم شهروندان و کسبه خواست برای توسعه فعالیت‌ها و ارائه خدمات بهتر انتقادات و پیشنهادات خود را به اتاق اصناف شهرستان اعلام تا بررسی و اقدام شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: بازارچه ، مهریز ، اصناف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار