سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: استان یزد به خصوص شهر مهریز ظرفیت خوبی برای برگزاری مسابقات معتبر و میزبانی اردوهای تیم ملی در این رشته ورزشی را دارد.
کد خبر: ۱۰۷۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵ 06 October 2022

به گزارش ایرنا، رسول هاشم کندی اسدی چهارشنبه شب در جمع مسئولان و ورزشکاران دوچرخه سواری یزد افزود: استفاده از امکانات و ظرفیت یزد برای برگزاری اردوها و مسابقات نقش مهمی در توسعه این رشته ورزشی در منطقه دارد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم این فدراسیون برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی در سطح استان‌های کشور است ادامه داد: تحقق این هدف با همکاری هیات‌ها و همراهی و پیگیری مسئولان و ورزشکاران صورت می‌گیرد.

این مسئول ورزشی به اهمیت برگزاری مسابقات و اردوها اشاره کرد و گفت: در کنار آن استعدادیابی و توجه به آموزش جزو مسایل مهمی است که اقدام و قطعا در توسعه ورزش نقش آفرین است.

کندی اسدی بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه‌ای و جلب و جذب حامیان مالی و حمایت مسئولان موجب تعالی این رشته در سطح کشور است و با قوت پیگیری و اقدام صورت می‌گیرد.

همچنین علی باقی آبادی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز گزارشی از وضعیت رشته دوچرخه سواری در منطقه ارائه و آمادگی برای برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف را اعلام کرد.

تعدادی از ملی پوشان و دوچرخه سواران استان یزد و مهریز در این جلسه به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی، استعدادیابی و مسابقات به خصوص در استان‌ها تاکید کردند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و حدود ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و هیات دوچرخه سواری در اکثر مناطق فعال است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار